Forventer du å arve noe til babyen?

Arvet noe, spesielt av de som arvet etter søstrene her i huset :) også søskenbarn :) kjekt med noe arvet :)
 
Dette er jo ikke direkte å arve, men har en svigermor som er ivrig med strikkepinnene og som har tryllet frem en del allerede. Veldig koselig!

Ellers har jeg en søster og ei venninne som har veldig lyst til å gi/låne klær til meg. Det er jo kjekt:)
 
Jeg forventet ikke å arve noe som helst, siden både mine og mannens søsken ble ferdig med å få barn for mer enn 5 år siden. Men nå har mine foreldre visstnok lagret på en sprinkelseng, så da arver vi den :)
 
Vi blir nokk å låne en del av søstra mi [emoji4] side vi no må ha dobbelt av en del så e det greit å låne og gi tilbake [emoji23]
 
Nå fant jeg plutselig bilde av en krybbe som likner veldig på den vi skal arve. Fra 1951 :D
Gleder meg til å ha den hjemme ❤️
Den har mine foreldre også! Alle vi søskena brukte den, og mine barn brukte/ kommer til å bruke den når de er hos besteforeldrene sine :)
 
Den har mine foreldre også! Alle vi søskena brukte den, og mine barn brukte/ kommer til å bruke den når de er hos besteforeldrene sine :)

Koselig tradisjon ❤️
 
Back
Topp