Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres jo greit utDet husker jeg var en reell bekymring for meg da jeg fikk første for 9 år siden. Fant fort ut at det heldigvis var ganske umulig. Men hva jeg ville gjort? Hmmm. Hadde nok ikke klart bytte de fra meg igjen iallefall. Hatt begge?(I den fiktive situasjonen har ikke det andre foreldreparet noe de skulle ha sagt.)
Hva tror du det ville gjort?Saksøkt!
Stilt noen ansvarlig.Hva tror du det ville gjort?
LurtStilt noen ansvarlig.
Eller gitt det oppmerksomhet så det enten avdekket flere tilfeller eller sørget for bedre rutiner for å unngå at det skjedde igjen.
Det er nok en forståelig reaksjonFy faderDet hadde vippet over for meg. Altså, den lille ville nok vært søt og lett å bli glad i uansett, men fy i helvete og helsevesenet skulle fått høre det, og ikke minst finne mitt barn innen ekstremt kort tid. Og jeg ville aldri stolt på noen resten av mitt liv. Men dette er jo et spørsmål som kan vendes på mange måter
Hvor lenge har man hatt barnet? Har man oppriktig følt det som sitt eget barn hele veien? Er det egentlig mulig å svare på dette, uten å være i situasjonen?
Det er et spenstig spørsmål da
Men tror jeg ville blitt såret. Og lurt på hvor i all verden mitt barn var i landet, om det hadde gått noen år også..
Åh, den har jeg også sett. Husker du hva filmen heter?Jeg såg en film om dette da jeg var i tenårene. Ble vettskremtHar derfor aldri gitt fra meg noen av barna på sykehuset... ble rett og slett litt paranoid. ..