Forumtreff for Oslo & omegn :)

Trude_

Forelsket i forumet
Hvis vi er flere gravide her som har lyst til å treffes engang i løpet av våren, så hadde det vært morro!

Oppdatert:

Forumtreff 25.mai

Vi reserverer bord når vi vet antall:)

Oppdaterer lista med smil på de som melder seg på den aktuelle dagen! Rop ut om du ikke ser deg selv på lista [emoji106]


LykkeligOss [emoji4]
Mammanøgget [emoji4]
Babydrøm91 [emoji4]
Trude_ [emoji4]
VenterpåJonathan<3 [emoji4]
Lysistrata [emoji4]
Bkno9381(...) [emoji4]
Princess Bubblegum [emoji4]
 
Last edited:
Oslo blir dessverre veeeldig langt, ellers skulle jeg gjerne vært med [emoji14]
 
Har tenkt det samme, hadde vært så hyggelig å treffe andre gravide nå. Men jeg bor i Bergen, så Oslo blir litt langt:p Noen som vet om det går ann å finne termingrupper el.l. der man bor? Ikke bare vente ti fødselen liksom, for da er det vel litt sånt kanskje..
 
Har tenkt det samme, hadde vært så hyggelig å treffe andre gravide nå. Men jeg bor i Bergen, så Oslo blir litt langt:p Noen som vet om det går ann å finne termingrupper el.l. der man bor? Ikke bare vente ti fødselen liksom, for da er det vel litt sånt kanskje..
I Bergen er det sikkert ikke så vanskelig. Du kan jo høre med jordmor, helsestasjon, eller evt spørre litt rundt. Eller søke på.. Andre sosiale medier, uten å nevne noe mer om det...

Tror det er verre for meg som bor på en plass der nærmeste by har bare ca 10 000 innbyggere. (Var 9600 i 2013 :p)
 
Har tenkt det samme, hadde vært så hyggelig å treffe andre gravide nå. Men jeg bor i Bergen, så Oslo blir litt langt:p Noen som vet om det går ann å finne termingrupper el.l. der man bor? Ikke bare vente ti fødselen liksom, for da er det vel litt sånt kanskje..

Bor selv rett utenfor Bergen:)
 
viss tiden rekker til hadde det vært morsom, men som sakt, jeg har 100 ting som skal være ferdig før terminen;P
 
Bor i Sandvika, så kan sikkert prøve å bli med om formen er ok. :)
 
Nå begynner vi å bli en liten gjeng. Jeg skriver dere opp i en kommentar, så kan dere trykke liker om dere fortsatt vil møtes:)
 
Back
Topp