Forumlek - hva ville du har gjort?

Driter i henne.

Blitt ekstrem skuffet vel å merke, skal ikke venner gjøre det beste ut av ting?

Huset skulle ryddes. Mannen skulle gjøre det.
Han sover. Du kan ikke gjøre noen ting.

Du vekker ham, kjefter på han og er rimelig lei av at han utsetter ting.

Du prøver alt du kan å ignorere det som skjer og får heller ta det siden. Da han skal få kjørt seg på å gjøre ting.

Hadde nok vekket og kjeftet på han, kjenner jeg meg selv og hormonene mine rett. :p Iallefall hvis dette var noe han lovet å gjøre, og hadde lagt seg til å sovet i stedet.

Du har endelig en kveld hjemme med mannen alene. Du er gravid og veldig sliten. Plutselig tropper svigers og søsken til mannen opp på døren. Inviterer du dem inn, eller sier du hva du egentlig mener? At du er så sliten og trenger og bare slappe av i kveld.

Hadde nok invitert de inn, men sagt at jeg var sliten og satt meg godt ned i sofaen.

Hvis du måtte velge mellom å bo sammen med svigerforeldrene dine i et ganske stort og fint hus eller med bare mannen og barna i en trang liten leilighet resten av livet. Hva ville du valgt?

Hadde nok invitert de inn, men sagt at jeg var sliten og satt meg godt ned i sofaen.

Hvis du måtte velge mellom å bo sammen med svigerforeldrene dine i et ganske stort og fint hus eller med bare mannen og barna i en trang liten leilighet resten av livet. Hva ville du valgt?
Liten leilighet!

Du blir utfordret. En person holder 500 000 klart til å overgi deg.

for å få dem må du gå inn i en dusj på en åpenlyst folksom gate og dusje med publikum. På alle kanter, og vel å merke naken.

Ville du ha gjort det eller takket nei?

Ja, det ville jeg ha gjort for 500 000.

Hvis du fikk leve en gang til.
Ville du valgt den mannen du har nå, eller en annen?

Ja, det ville jeg ha gjort for 500 000.

Hvis du fikk leve en gang til.
Ville du valgt den mannen du har nå, eller en annen?
Helt klart min mann. Denne mannen.

Du er blakk. Du får 10 kr på å kjøpe julegaver til dine kjære og nære. Eller 50000 til å gi til verdig formål. Hva gjør du?

Helt klart min mann. Denne mannen.

Du er blakk. Du får 10 kr på å kjøpe julegaver til dine kjære og nære. Eller 50000 til å gi til verdig formål. Hva gjør du?

Gir 50000 til et godt formål :-)

Hvis du fikk velge.. Ville du hatt en baby som bare vil sove på brystet til mamman sin, og som gråter hvis du legger han/hun en annen plass,

Eller ville du hatt en baby som ikke trives meg mammakos og helst vil ligge alene?

Jeg tror jeg må velge en baby som bare vil sove på brystet. Det hadde vært vanskelig for meg å hatt en baby som ikke trives med mammakos, da jeg lengter slik etter å kose med den lille. <3 De vokser fort nok opp og blir selvstendige.

Ville du hatt en hushjelp som tok seg av alt i en måned, inkludert barna? Eller gjort alt selv?

Ville gjort alt selv, er litt kontrollfreak :-b

Ingen frukt/grønnsaker på ett år eller bare frukt/grønnsaker i ett år?

Back
Topp