forumklrangel :P

Labambie skrev:

FancyPants skrev:
Det finnes ei her inne som jeg syns virker som et brødhue, med tanke på måten hun skriver på, det hun skriver om og hvordan hun kommuniserer med/til andre her på forumet.
 Det er vel den eneste jeg har gjort meg opp en bastant mening om, og jeg prøver å holde meg unna å svare i hennes tråder/komme i diskusjon med henne. 

Ellers er jeg opptatt av å skille sak og person.

Blir voldsomt paranoid merker jeg. 

Haha, jeg og!

Bouncing buttplug skrev:

Fluttershy  skrev:

Serenity skrev:

Labambie skrev:

FancyPants skrev:
Det finnes ei her inne som jeg syns virker som et brødhue, med tanke på måten hun skriver på, det hun skriver om og hvordan hun kommuniserer med/til andre her på forumet.
 Det er vel den eneste jeg har gjort meg opp en bastant mening om, og jeg prøver å holde meg unna å svare i hennes tråder/komme i diskusjon med henne. 

haha jeg åååå !!

Tror nok det er flere som blir det gitt :P

Hahah, jeg kjenner jeg ble SÅ glad for at jeg ikke er alene om paranoiaen min!! Men deg labambie er det IKKE, du har i alle fall utmerket deg veldig positivt hos meg!Da er det ganske mye større sjanse for at det er meg..:P

Du er jo bare blid og grei hele tiden, så det går da ikke an! :P

bouncing buttplug

navnet ditt er så fantastisk om man gjør det om til norsk.. !

Tøsa skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Hahah, jeg kjenner jeg ble SÅ glad for at jeg ikke er alene om paranoiaen min!! Men deg labambie er det IKKE, du har i alle fall utmerket deg veldig positivt hos meg!Da er det ganske mye større sjanse for at det er meg..:P

Du er jo bare blid og grei hele tiden, så det går da ikke an! :P

*flire* jeg får håpe det er flere som deler det synet

Fluttershy  skrev:

Serenity skrev:

Labambie skrev:

FancyPants skrev:

haha jeg åååå !!

Haha, jeg kan berolige dere alle med at det ikke er noen av dere ;)

Ingen som har svart i denne tråden, for å være presis!
Jeg har ikke problemer med folk med ulik mening som meg selv, men mer måten meningene kommer fram på. 

Serenity skrev:
bouncing buttplug

navnet ditt er så fantastisk om man gjør det om til norsk.. !

Hahaha, "hoppande rompeplugg!":D

FancyPants skrev:

Fluttershy  skrev:

Serenity skrev:

Labambie skrev:

FancyPants skrev:

haha jeg åååå !!

Haha, jeg kan berolige dere alle med at det ikke er noen av dere ;)

Ingen som har svart i denne tråden, for å være presis!
Jeg har ikke problemer med folk med ulik mening som meg selv, men mer måten meningene kommer fram på. 

Jeg har som regel tore problemer med de som tyr til personangrep med en gang de går tom for argumenter.. "Admit your loss, and move the fuck on" burde være en leveregel på BV:P

Jeg pleier alltid å kunne legge det bak meg, men det er en bruker her som jeg bare ikke klarer. Hun er ganske aktiv men har ikke vært det i det siste. Noen ganger må jeg ta meg selv i å tenke over om jeg er uenig fordi hun sier det eller fordi jeg er uenig...

Fluttershy  skrev:

Serenity skrev:

Labambie skrev:

FancyPants skrev:

haha jeg åååå !!

Oh yes..

Det kommer helt ann på hvordan personen diskutrer. Det er nok av de som VET hva som er riktig og galt, og da gjerne for alle, og de har jeg litt problemer med. Spesielt når de svarer nedlatende og frekt. Da merker jeg at elefanthukommelsen min trår til, og ofte lar jeg være å svare i deres tråder senere..... 

Det er ikke så mange som skiller seg ut i den ene eller andre retning her, men noen må jo feste seg i hukommelsen etter et par år her inne. Det har mer å gjøre med vedkommendes generelle fremtoning enn uenigheter om enkelttemaer. Man er da sjeldent hundre prosent enig med et menneske i alle henseender, og det burde heller ikke være et mål. Jeg synes ikke uenigheter generelt er noe negativt, men jeg tror at mange andre her på forumet synes det.

*lykkeligst* skrev:
Noen er jeg nok litt forutintatt mot, men det vil ikke si at jeg ser negativt på alt de gjør/skriver eller at jeg ikke svarer fordet.

Samme her, noen få jeg har merket meg.

jeg er mer opptatt av å diskutere SAK og likegyldig til hvem som sier hva. Men man får jo et inntrykk av personene her inne både positivt og negativt. Noen kan jeg være helt uenig med på noen områder og helt enig med på andre områder. Noen synes jeg er helt på jorde på alle temaer hehe. men "starter på nytt" i hver tråd ja.

Nja, det legger seg i bakhodet hvem denne personen er. Dømmer ingen her på BV, for vi er såklart helt andre personer i virkeligheten, men man danner seg såklart et bilde av en person ved å diskutere med vedkommende eller bare lese personens innlegg.

Ble litt paranoid jeg og, lurer på om noen har det sånn med meg. At de blir provosert over alt jeg skriver og synes jeg er fullstendig latterlig

Jeg har det sånn med én, men hun er så ekstrem at det er helt villt. Tror forøvrig jeg ikke har sett noen være enig med henne, noen gang. I de sakene jeg husker hun har skrevet om da. Om hun har hatt normale tråder har jeg ikke lagt merke til det. Og nicket husker jeg ikke.

Ellers er det få jeg egenlig husker meningene til fra tråd til tråd, bortsett fra de jeg er enig med.

Jeg legger ting lett bak meg og det påvirker ikke mitt syn på svar i senere diskusjoner.

Er vel ingen som er enige om alt..og det som er riktig for meg og mine er feil for noen andre.

med min hukommelse så husker jeg ikke nick eller diskusjoner fram til neste :p
oftes glemmer jeg med en gang jeg klikker meg ut av tråden

Imogene skrev:

Fluttershy  skrev:

Serenity skrev:

Labambie skrev:

FancyPants skrev:

haha jeg åååå !!

Oh yes..

Ikke jeg for jeg lever i min rosa boble i den tro alle digger meg :p

Jeg svarer og diskuterer ikke så veldig mye når jeg ser at det jeg ville sagt allerede ligger ut. Men jeg har merket meg noen.. De er ikke "stemplet", men det ligger i bakhodet.

Ripley skrev:
Kommer helt an på det.

Hvis en bruker gjentatte ganger viser seg å være et brødhue i ørten diskusjoner, så har jeg jo en formening om de(n), da jeg merker meg brukernavnet.

Men så finnes det jo dem som man er uenig i i noen emner, men enig med i andre. 
Og jamnt over er man enig med de fleste.  Da (heldigvis) de fleste har common sense.

veldig enig

Back
Topp