forumklrangel :P

For en tid tilbake var det en bruker som skrev en lengre pm til meg som omhandlet hennes avsky til min signatur. I etterkant svarer jeg konsekvent ikke på hennes tråder (jada, sikkert utrolig lite voksent) og kjenner det stikker litt i magen når jeg ser brukernavnet hennes, noe som er relativt ofte da hun er en profilert bruker her inne.

Mulig man ikke skal bry seg siden dette er internett, men lettere sagt enn gjort.

Nei så lenge det ikke er noe alvorlig så er det fort glemt etterpå

Håperinderlig.. skrev:
For en tid tilbake var det en bruker som skrev en lengre pm til meg som omhandlet hennes avsky til min signatur. I etterkant svarer jeg konsekvent ikke på hennes tråder (jada, sikkert utrolig lite voksent) og kjenner det stikker litt i magen når jeg ser brukernavnet hennes, noe som er relativt ofte da hun er en profilert bruker her inne.

Mulig man ikke skal bry seg siden dette er internett, men lettere sagt enn gjort.

JIIIS! Det husker jeg.. Noe så latterlig. Skjønner ikke hvordan ett lite bilde av en sovende engel det kan støte noen.  :-) Bildet er fint.

Stort sett legger jeg ikke merke til hvem som skriver hva og har hvilke meninger, men det er 2-3 stk. som skiller seg ut, og som jeg har en sterk formening om.

Men i de aller fleste tilfelle starter jeg hver diskusjon fra scratch.

Håperinderlig.. skrev:

Kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på hvem som kan skrive noe sånt.
Håper du  vet at du har de fleste på din side iallefall:)

Småting glemmer jeg - så med min teflonhukommelse husker jeg aldri hvem som sa hva når jeg entrer en ny tråd.. MEN - noen FÅ utpeker seg, så kraftig at selv jeg legger merke til det, og da er jeg automatisk forutinntatt i neste diskusjon..
Jeg syns egentlig mer synd i dem enn jeg dømmer dem..

Tøsa skrev:

Håperinderlig.. skrev:

den signaturen du har nå ?

Serenity skrev:

Tøsa skrev:

Håperinderlig.. skrev:

den signaturen du har nå ?

Ja

Det er noen bedrevitere som jeg henger meg litt oppi. De er like påståelige og kan alt uansett hvilket tema som diskuteres, og alle som ikke er enig er vokst opp bak en stein.

Jeg lar det ligge i den tråden jeg da..har hatt en god del religionsdiskusjoner hvor det gikk hett for seg og at jeg har ulik mening på 1 område betyr ikke at den andre personen er en dårlig person..vi kan faktisk ha mye tilfelles i andre tråder osv..bryr meg ikke om vi er uenige på 1 punkt 

Jeg er ganske lik her som jeg er IRL, det skal mer til enn en diskusjon eller to før jeg misliker noen. Men det finnes brukere jeg prøver å overse her inne, fordi jeg blir provosert bare av å se nicket - da de har hatt noen ekstreme holdninger som jeg absolutt ikke synes noe om. Det skal litt til, men etter hvert begynner man jo å "kjenne" en del av brukerne her, og det går ikke an at alle skal komme overens alltid (verken her på bv eller ellers).

Som oftest ser jeg ikke på nicket bak tråden. Men har bare lagt merke til et par som har vært gjennom sååå mye, og har kommet så sterkt ut av det og som vet så mye om alt mulig. Kjenner ler smiler litt ekstra av diverse tråder og svar.
Men jeg husker nesten aldri hvem som har sagt hva, eller hvilke tråder de har svart i

Jeg gidder ikke å bruke tid på å krangle med én eneste fremmede bruker, det holder med å rapportere tråden/innlegget deres som virket troll, nedlatende eller noe liknende, og komme meg videre. Det jeg reagerer mest på er at noen godter seg på eller påfører andre lidelser ved å skrive noe frekt eller for å mobbe!

Og jeg får et mentalt bilde av nicket og signatur, fikk et inntrykk av at de f. eks. er narsissistiske selv om noen av dem ikke er det. Det kan være en snill og myk person i virkeligheten, men prøver å ikke bry meg noe om nicket og signatur, fordi jeg er her for å skravle, men ikke finne meg en ny venn :) Deres ting har jeg absolutt ikke noe å gjøre med. Jeg har jo min egen som jeg kan gjøre noe med, og endrer den som jeg vil.

Kan skjønne at noen syns det er kjedelig å skrive om noe bare positivt. Jeg er den som liker å skrive mye positivt. Det er det jeg lever av. Liker dere det ikke, så beklager, jeg er bare meg :)

Enkelte brukere orker eg ikkje ta seriøst..tenker da på de som lyver/motsier seg selv hele tia og har meninger som ikkje hører hjemme i denne verden.

Og jeg har vanskeligheter å ta de mennesker seriøst , som feks lar relegion gå foran sine egne barn.

Håperinderlig.. skrev:

Det husker jeg! Husker det stakk skikkelig inni meg når jeg leste det! Makan til oppførsel på hu!

Hjelpes, lurer sånn på hvem alle disse "ekstreme, påståelige, bedrevitende osv osv..." brukerne det snakkes om er;) Blir en smule paranoid av sånt kjenner jeg...

Jeg prøver å skille person og sak. Så selv om jeg er uenig med noen i noe, så er ikke det ensbetydene med at jeg ikke liker denne :)

Men om noen i alle diskusjoner BARE er usaklige legger jeg merke til det og tenker mitt.

Hmm, det er ikke alle som klarer å formulere seg riktig til enhver tid og særlig ikke når man hisser seg opp...og særlig ikke når man selv eller motparten glemmer å lese teksten 5 ganger før man svarer. Da er det lett å svare feil og hvis man i tillegg blir feiltolket er det vanskelig å holde seg. Nå er Bv et åpent forum hvor alle kan delta, også brødhuer og andre skapninger. Og innimellom er det folk som lar meg føle at jeg er et gjennom ignorering eller feiltolking i tråder. Eller bare det at de liksom forteller hvem som er med i gjengen og ikke i denne tråden eller andre tråder gjennom hvordan de svarer eller ignorerer flere som uttaler seg. Det finnes ingen med bare riktige meninger og det er ikke alle som er flinke til å argumentere der og da. Mine gode argumenter dukker gjerne opp 5 min for sent både her og i virkelighetens verden.... Jeg vet godt selv at jeg ikke alltid får trøkt ut (uttrykt) min mening og hisser meg opp til tider. Men jeg er her,(har ikke noe liv om dagen for jeg går på svangerskapspenger) prøver å følge forumsreglene ogvil være med, kanskje ikke akkurat for å få venner men tidtrøyte innimellom alt en 2 barnsmor må gjøre ellers. Det jeg kan bli litt lei meg for selv om det er internett et at noen går inn for å fortelle deg at du er så liten og ubetydelig og at de selv er så mye bedre... Og for å svare på spm, ja jeg dømmer også der og da men lar ikke elefanthukommelsen slå til på å huske nick og sånt. Hver sak er ny og ny frisk...

nei, har egentlig ikke opplevd å alltid være uenig med noen i ett og alt her inne. Men merker jeg blir fantastisk paranoid når folk prater om brødhuene de ikke liker :/

Back
Topp