forumklrangel :P

Hlin

Elsker forumet
om dere diskuterer så busta fyker her på bv. og dere ser et menneske har meninger dere mener er helt idiotiske.. tenker dere da negativt om denne brukeren i andre sammenhenger?

diskusjoner jeg har lest og hengt meg opp i er foreksempel halal krangelen og jehovabråket.
og helt sikkert maaaange andre topics.. 

men der er man stort sett uenig.. og kjempe med nebb og klør for å forsvare sin mening.

men er det slik at når dere lukker diskusjonen og går inn på en ny, så har dere glemt at den og den brukeren hadde en mening dere ikke likte ?
eller tenker dere at : huff og uff, denne brukeren liker jeg ikke. kommer ikke til å svare på det hun skriver fra nå av!

selv tror jeg at jeg er av den typen som legger det fra meg i hver enkelt diskusjon. så starter jeg på ny frisk i neste ,

Njæææ, kommer an på hvilket tema som diskuteres... 
Er en person jeg får grøssninger av pga hennes mening ang en ting som ble diskutert her for en evighet siden.

Kommer helt an på det.

Hvis en bruker gjentatte ganger viser seg å være et brødhue i ørten diskusjoner, så har jeg jo en formening om de(n), da jeg merker meg brukernavnet.

Men så finnes det jo dem som man er uenig i i noen emner, men enig med i andre. 

Og jamnt over er man enig med de fleste.  Da (heldigvis) de fleste har common sense.

er det en som alltig fremstår som "kjærringa mot strømmen" så legger man jo merke til det :P
men tenkte på at man har forskjellige meninger om hva som er inn og ut, rett og galt, hot or not  osv :P

Prøver mitt beste å skille sak og person. Som regel er jeg ganske flink til det, men de gangene jeg ikke gjør det er det med viten og vilje... 
Når noen har så stygge meninger som noen har, så fortjener de å få høre det når som helst. Da mener jeg de som mener at homofile er skada i hodet og ikke fortjener samme rettigheter som oss. 

Noen er jeg nok litt forutintatt mot, men det vil ikke si at jeg ser negativt på alt de gjør/skriver eller at jeg ikke svarer fordet.

Det kommer jo litt an på hvilke meninger det er snakk om.. det er jo noen få som har kommet med meninger og utalelser som gjør at jeg virkelig ikke vil ha noe med det mennesket å gjøre.. 

Men som oftest så glemmer jeg fra sak til sak om det ikke er så ille

Selv om jeg vet at jeg ikke kan få et reelt inntrykk av noen over nettet, er det enkelte her jeg føler at jeg ikke er overbegeistret for.
Men det går mer på de som gir frekke svar, og er generelt ufyselige mot andre. Ikke om de er uenige med meg i en diskusjon - for det er lov, de vet bare ikke bedre;)

Jeg legger det stort sett fra meg. Kan nok tenke at det var henne det ja, men tenker ikke videre over det. Og etter et par dager er det glemt.

Jeg reagerer mer hvis det er ei jeg synes virker veldig fornuftig og som har mye klokt å komme med (etter mitt syn), men som i en diskusjon da står for noe helt annet enn det jeg gjør. Den setter seg dypere, nettopp fordi jeg har gjort meg opp en positiv mening om det nicket.

Så mange nick det er her inne, greier jeg ikke å skille fra hverandre hvem jeg har kranglet meg og ikke i ulike tråder. 

Noen ganske så få, har over tid utmerket seg på en negativ måte(synes jeg), og da er det vanskelig å holde seg. Men prøver å la være å gå inn i tråder til de det gjelder, med mindre temaet er så brennende at jeg ikke kan la være å delta i samtalen. 

IsThaBeth skrev:
Så mange nick det er her inne, greier jeg ikke å skille fra hverandre hvem jeg har kranglet meg og ikke i ulike tråder. 

Noen ganske så få, har over tid utmerket seg på en negativ måte(synes jeg), og da er det vanskelig å holde seg. Men prøver å la være å gå inn i tråder til de det gjelder, med mindre temaet er så brennende at jeg ikke kan la være å delta i samtalen. 

Agree...

Qualitas skrev:
Det kommer jo litt an på hvilke meninger det er snakk om.. det er jo noen få som har kommet med meninger og utalelser som gjør at jeg virkelig ikke vil ha noe med det mennesket å gjøre.. 

Men som oftest så glemmer jeg fra sak til sak om det ikke er så ille

sånn helt off topic.
bildet i sign. din er kjempe vakkert <3 
blir om mulig ennå mer verpesyk av det!

Det finnes ei her inne som jeg syns virker som et brødhue, med tanke på måten hun skriver på, det hun skriver om og hvordan hun kommuniserer med/til andre her på forumet.
 Det er vel den eneste jeg har gjort meg opp en bastant mening om, og jeg prøver å holde meg unna å svare i hennes tråder/komme i diskusjon med henne. 

Ellers er jeg opptatt av å skille sak og person.

Jeg skiller alltid sak og person. Mye fordi jeg særs skjeldent husker hva noen har skrevet fra en tråd til en annen, så jeg har ikke noe å henge meg opp i..

Enkelte henger jeg meg jo opp i jeg også, men det er særs skjeldent, og jeg prøver likevel å lese det de skriver med "nye øyne" selv om jeg vet jeg har vært uenig med personen en millioooon ganger før..

min evne til å huske den og dens meninger sånn er litt tam og svak :P hehe

Men er _noen_ jeg legger merke til, men det er fordi de har MANGE rare meninger...

FancyPants skrev:
Det finnes ei her inne som jeg syns virker som et brødhue, med tanke på måten hun skriver på, det hun skriver om og hvordan hun kommuniserer med/til andre her på forumet.
 Det er vel den eneste jeg har gjort meg opp en bastant mening om, og jeg prøver å holde meg unna å svare i hennes tråder/komme i diskusjon med henne. 

Blir voldsomt paranoid merker jeg. 

Labambie skrev:

FancyPants skrev:

haha jeg åååå !!

Serenity skrev:

Labambie skrev:

FancyPants skrev:

haha jeg åååå !!

Tror nok det er flere som blir det gitt :P

Nei, det gjør jeg ikke;)

Og har hukommelse som en gullfisk.. så jeg husker aldri hvem jeg feks har diskutert med.. men hender jeg jo husker.. men da er det pga at det  er en gammel traver;)

Men har selv lagt merke til at det er et par personer her inne som er imot meg uansett hva jeg sier.. skal alltid kvervulere med meg.. og sånt synes jeg er dårlig.. og kjenner jeg blir litt oppgitt..

Fluttershy  skrev:

Serenity skrev:

Labambie skrev:

FancyPants skrev:

haha jeg åååå !!

Tror nok det er flere som blir det gitt :P

Hahah, jeg kjenner jeg ble SÅ glad for at jeg ikke er alene om paranoiaen min!! Men deg labambie er det IKKE, du har i alle fall utmerket deg veldig positivt hos meg!Da er det ganske mye større sjanse for at det er meg..:P

Back
Topp