Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi begynner med å prøve NÅ!!!Noen som har forslag til dag? For ja, er nok greit å organisere det litt
Om du kommer på noe, kjør på!Vi kan prøve å ha ulike temaer.. blir fort en del kommentarer og kanskje litt diskusjon [emoji4]
Huff, sånn går det når jeg ikke følger med får prøve å "mase" litt i dag daVi begynner med å prøve NÅ!!!
Heia heia!Vi begynner med å prøve NÅ!!!
Våre tall sier vi klarte det så vi venter bare på om Tamara sine tall sier det samme [emoji54]Klarte dere det i går?
Håper så, lå jo noen hundre over kravet ved midnatt så bør ha gått [emoji846]Våre tall sier vi klarte det så vi venter bare på om Tamara sine tall sier det samme [emoji54]
Ja og vi orker nok ikke en så aktiv dag igjen med det første vil jeg troHåper så, lå jo noen hundre over kravet ved midnatt så bør ha gått [emoji846]
Haha nei. Ikke jeg hvertfall [emoji22] Fingra er sliiiitne og hodet ogsåJa og vi orker nok ikke en så aktiv dag igjen med det første vil jeg tro
[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]Gratulerer! Da ser det ut som dere har klart 10 000 målet allerede og ny premie på vei inn!