1rosa+spire?
Glad i forumet
Dere kan jo oxo lese på juni13... Men jeg skriver hvem hun er nå ønskersåveldigen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er heller ingen løyn fra hennes sin del at de fleste på forumet er slemme mot hu, person angrep, usaklige anklagelser, direkte mobbing. Håper virkelig hu får hjelp jeg også, men med mindre en person er slem trenger man ikke være slem tilbake.Det lukter løgn og oppmerksomhet på laaaang vei av denne personen. Spiller ingen rolle hva man skal kalle henne, men hun er på flere forum som hun ikke tilhører for å fortelle at hun mista og hvor fæle de er på juni13 med henne. Håper virkelig hun ser selv hvordan problemer hun har og oppsøker hjelp i helsevesenet!
Over og ut herfra
Det er heller ingen løyn fra hennes sin del at de fleste på forumet er slemme mot hu, person angrep, usaklige anklagelser, direkte mobbing. Håper virkelig hu får hjelp jeg også, men med mindre en person er slem trenger man ikke være slem tilbake.
Det er jo nettop det jeg prøver også. (Se fra begge sider, ser ikke behovet for p skrive grunnen til at jeg trur det kan være løyn, for det har flere alt skrevet) Med person angrep mener jeg spesielt det med å si at denne personen juger fordi hu sitter inne på babyverden en time etter noe traumatisk! Det er en angrep på hu som person! Man kan ikke vite hvordan noen reagerer i en slik situasjon! Jeg bor laaaangt unna alle mine beste venner, min familie, har kun min kjæreste som jeg stoler på her oppe! Jeg kan forstå at hun går rett på nett for å få støtte og omsorg, da jeg syntes jentene på bv er en veldig trivelig og omtenksom gjeng! Reise til syden rett etterpå er noe jeg også kan forstå. Misforståelse med at folk ikke trudde at det kunne ta opp til en måned å få gå til ny fastlege, folk skriver, "ser dere NOK en løyn!!!" Når det er fakta. Ble mere en heksejakt mener jeg med at de dømte ut ifra hennes reaksjoner, det mener jeg er person angrep. Helt enig at noen fortjener unnskyldning, jeg aner ikke hvem som tar feil av partene, men syntes diskusjonen med over 200 innlegg på juni ble en tragisk diskusjon med mange usaklige kommentarer fra mange. Mener å huske at jeg ikke skrev at alle på gruppen skrev det, men mange puh langt innlegg. Men er veldig enig med deg på det meste, men var ingen som pratet for hoved personen, og ville at rett skulle være rett, alle har rett til et forsvar er ikke noe venn eller et troll selv, men prøver å være rettferdigKan noen vennligst peke meg dit hvor jeg finner personangrep? Ser flere har anklaget "oss" på juni13 for dette og jeg ser ikke helt hvor det skulle være..
Hvis det er å kalle en person løgner dere definerer som personangrep så ok. Men da må dere også se på HVORFOR folk kaller denne personen for løgner.
Jeg kan ikke se at det er personangrep når man får kritikk som resultat av en handling..
Og jeg sier igjen som jeg har sagt hele tiden.
Noen fortjener en unnskyldning,det er bare det at ingen vet sikkert hvem.
Dersom dette såkalte trollet ikke lyver så fortjener hun verdens største beklagelse fra de som har anklaget henne.
men de har ikke gjort det helt uten grunn. De kan selvfølgelig ha satt sammen sine fakta feil og da syns jeg de skal beklage det.
Men om hun lyver så er det ikke uskyldig og noe man skal ignorere. Når hun gjør dette i et forum hvor folk faktisk har mistet eller ber for babyen som klamrer seg fast i magen med dårlige prognoser.
Da er det fryktelig stygt av en person å lage sitt eget lille skuespill med et plott som er høyst virkelig for andre.
Og jeg kan ikke få sagt det nok; jeg anklager ingen,jeg sier bare HVIS..
Og ber om at folk forsøker å se denne saken fra flere sider.
Det er jo nettop det jeg prøver også. (Se fra begge sider, ser ikke behovet for p skrive grunnen til at jeg trur det kan være løyn, for det har flere alt skrevet) Med person angrep mener jeg spesielt det med å si at denne personen juger fordi hu sitter inne på babyverden en time etter noe traumatisk! Det er en angrep på hu som person! Man kan ikke vite hvordan noen reagerer i en slik situasjon! Jeg bor laaaangt unna alle mine beste venner, min familie, har kun min kjæreste som jeg stoler på her oppe! Jeg kan forstå at hun går rett på nett for å få støtte og omsorg, da jeg syntes jentene på bv er en veldig trivelig og omtenksom gjeng! Reise til syden rett etterpå er noe jeg også kan forstå. Misforståelse med at folk ikke trudde at det kunne ta opp til en måned å få gå til ny fastlege, folk skriver, "ser dere NOK en løyn!!!" Når det er fakta. Ble mere en heksejakt mener jeg med at de dømte ut ifra hennes reaksjoner, det mener jeg er person angrep. Helt enig at noen fortjener unnskyldning, jeg aner ikke hvem som tar feil av partene, men syntes diskusjonen med over 200 innlegg på juni ble en tragisk diskusjon med mange usaklige kommentarer fra mange. Mener å huske at jeg ikke skrev at alle på gruppen skrev det, men mange puh langt innlegg. Men er veldig enig med deg på det meste, men var ingen som pratet for hoved personen, og ville at rett skulle være rett, alle har rett til et forsvar er ikke noe venn eller et troll selv, men prøver å være rettferdig
Da forstår vi hverandreTakk,da skjønner jeg hva du mener med personangrep.
Kunne ikke helt få det til å stemme når flere skrev at vi drev med personangrep her inne. Kunne ikke helt se at det var personangrep å ta folk i løgn.
Når det er sagt: godt at noen endelig skjønner hva jeg prøver å si. Puh.
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app