Mummitrolle
Gift med forumet
pm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter veldig på pm i all fallSliter med å få opp alle oppdateringene med BV appen jegAndre?
Nexie jeg ser hun har kommentert på noen tråder vi har :/ og likt noen...
Netto det jeg prøver å hjelpe å formidle, da jeg føler at folk har det er lettere å dømme noen i flertall, enn å juge om noe så tragisk. Håper det ikke er løyn, men vill ikke gjøre denne personen noe ondt da jeg ikke har noen sikre bevis på at det er løyn. Godt å se at du har skjønt detJeg skrev et innlegg her tidligere i dag men jeg slettet det fordi jeg skrev det gjerne før jeg hadde tenkt meg om. Men hvilke "bevis" er det for at hun ikke prater sant?
Er det virkelig mulig å lyve om det å miste et barn?
Nettopp fordi jeg selv har mistet min gutt så kan jeg ikke fatte og forstå hvordan noen kan få seg til å lyve om noe så alvorlig og jævlig...
Jeg vil ikke anklage henne for løgn hvis det ikke er veldig gode beviser for det.
Og hvis det er slik at hun lager kvalme her inne med tiden, er det ikke mulig for oss voksne damer og bare overse kommentaren da istedet for at noen skal få bekreftelse på dårlig oppførsel?
Jeg skrev et innlegg her tidligere i dag men jeg slettet det fordi jeg skrev det gjerne før jeg hadde tenkt meg om. Men hvilke "bevis" er det for at hun ikke prater sant?
Er det virkelig mulig å lyve om det å miste et barn?
Nettopp fordi jeg selv har mistet min gutt så kan jeg ikke fatte og forstå hvordan noen kan få seg til å lyve om noe så alvorlig og jævlig...
Jeg vil ikke anklage henne for løgn hvis det ikke er veldig gode beviser for det.
Og hvis det er slik at hun lager kvalme her inne med tiden, er det ikke mulig for oss voksne damer og bare overse kommentaren da istedet for at noen skal få bekreftelse på dårlig oppførsel?
Nei jeg har ikke lest opp på henne... Litt fordi at hvis jeg starter så må jeg lese alt som hun har skrevet og jeg har på følelsen av at det er masssse hehe.Helt enig med det med å overse
Og forstår veldig godt at du reagerte på måten du gjorde. Grunnen til at hun blir anklagd for løgn er at en person kalt Bella (tror jeg) jobber på sykehuset med slik og har merket over flere mnd at noe ikke stemte med forklaringene+ historiene ble endret hele tiden,'z hun er visst inne på "Mistet" også der de også reagerte på henne. Fikk du lest tråden "......." på juni2013? Der startet alt.
Nei jeg har ikke lest opp på henne... Litt fordi at hvis jeg starter så må jeg lese alt som hun har skrevet og jeg har på følelsen av at det er masssse hehe.
Men hvis den er opplysende så skal jeg lese den![]()