Forum troll!!!

1rosa+spire?

Glad i forumet
Det er nå et forum troll som har begynt å snike veldig her inne hos oss :'( hun har skapt kaos og byger noe veldig inne på juni13 og har holdt på å herje på flere andre forum :( send meg pm om dere vil vite hvem dette er.... Vil ikke kaste ut nicket her.... Men jeg skal ta det opp med forums ansvarlig i morra... For jeg er livredd hun skal komme seg inn på vårt hemmelige forum!!!

Hei, sniker litt fra august :)
Har tenkt tanken selv, at vedkommende garantert kommer til å melde seg inn på august, sept eller okt gruppa veldig snart :S
Hvordan ser du at vedkommende har sniki ? Vil finne ut om det er skjedd på august også ....

Det er nå et forum troll som har begynt å snike veldig her inne hos oss :'( hun har skapt kaos og byger noe veldig inne på juni13 og har holdt på å herje på flere andre forum :( send meg pm om dere vil vite hvem dette er.... Vil ikke kaste ut nicket her.... Men jeg skal ta det opp med forums ansvarlig i morra... For jeg er livredd hun skal komme seg inn på vårt hemmelige forum!!!
Noen troll vill vi ikke ha!:) send meg en pm da, så jeg vet om det er samme jeg tenker på:)

Ja såg ho hadde vert her inne og, lurte på og "advare" dei personane ho snakka med, men tenkte eg ikkje skulle blande meg så masse... Men vil helst ikkje ha noke forum troll her! :)

Hei, sniker litt fra august :)
Har tenkt tanken selv, at vedkommende garantert kommer til å melde seg inn på august, sept eller okt gruppa veldig snart :S
Hvordan ser du at vedkommende har sniki ? Vil finne ut om det er skjedd på august også ....

Vert inne og skreve på noken av trådane våres..

Nexie jeg ser hun har kommentert på noen tråder vi har :/ og likt noen...

Troll på forumet ?? Nei fysjh sånt vill vi ikke ha. PM

Om, vil ikke ha noe troll som bare skaper kaos, og ødelegger den fine gruppa vår

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Back
Topp