Forum mamma

anonym86

Blir kjent med forumet
Haha.. Jeg har gått rundt i fire måneder og sakt at jeg skal nå i alle fall ikke bli en sånn derre forum mamma :D Nå føler jeg de siste dagene at jeg bare har eksplodert forumet med komentarer og innlegg. Men de eneste jeg har i min vennekrets som har barn under året slik som meg bor hjemme i norge, og det gjør ikke jeg. Så vips så ble telefonregningen alt for høy. og da mener jeg ALT for høy. Å for single barnløse kvinner er det en viss grense for hvor lenge baby snakk er gøy. Og når man får barn, kanskje spessielt første, så er det masse greier å prate om og lure på. Så jeg begynte lete etter litt informasjon og sladder en annen plass. og vips så ble jeg en forum mamma :D Men det er jo veldig greit da :D

Velkommen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg syns det er greit å være forum-mamma, jeg. Jeg var den første i min omgangskrets som fikk barn, så utenom mamma, svigermor og stemor hadde jeg ingen å prate baby med, og det er jo så mye annet som diskuteres her. Føler jeg har lært enormt mye her, og det er mye moro. Klart, her er jo mange forumsfanatikere også og jeg har fått min andel med krangler osv, men nå kan jeg diskutere ulike sider av saken nesten uansett hva det er snakk om.

Bare vær obs, når man starter setningene sine med "på forumet jeg henger på sier de ditt og datt", eller "jeg så en diskusjon på babyverden....", da er det kanskje slitsomt for folk rundt. :p Jeg gjør det MYE!

Du skjønner det, at det er mye bedre å skrive om mammagledene og sorgene her, som andre mammaer bryr seg, enn på FB eller til single barnløse venner. For vi forstår hva du går igjennom ;) Og vi elsker det like mye som du gjør. :D
Velkommen til oss!

Jeg syns det er greit å være forum-mamma, jeg. Jeg var den første i min omgangskrets som fikk barn, så utenom mamma, svigermor og stemor hadde jeg ingen å prate baby med, og det er jo så mye annet som diskuteres her. Føler jeg har lært enormt mye her, og det er mye moro. Klart, her er jo mange forumsfanatikere også og jeg har fått min andel med krangler osv, men nå kan jeg diskutere ulike sider av saken nesten uansett hva det er snakk om.

Bare vær obs, når man starter setningene sine med "på forumet jeg henger på sier de ditt og datt", eller "jeg så en diskusjon på babyverden....", da er det kanskje slitsomt for folk rundt. :p Jeg gjør det MYE!

Haha, det siste der kjenner jeg meg godt igjen i fra når jeg fikk førstemann.. :p

Sent from my HTC One V using BV Forum

Jeg også begynte sånn! Men det er gøy å chatte litt om stort og smått syntes jeg :rolleyes:

Back
Topp