Forum for pedofile

Der tør jeg ikke å gå inn engang. Kom innom en lignende side for noen år siden der flere pedofile hadde gått sammen om å skrive om hvor "bra" det var, der de forsvarte det og beskrev alt som "et likevektig forhold" med barn. Trodde jeg skulle klikke i vinkel og kvadrat, så sint, lei meg og fortvilet ble jeg. Jeg blir så sykt kvalm.

Der tør jeg ikke å gå inn engang. Kom innom en lignende side for noen år siden der flere pedofile hadde gått sammen om å skrive om hvor "bra" det var, der de forsvarte det og beskrev alt som "et likevektig forhold" med barn. Trodde jeg skulle klikke i vinkel og kvadrat, så sint, lei meg og fortvilet ble jeg. Jeg blir så sykt kvalm.

Linken er til en artikkel på NRK sine sider så ufarlig sånn sett, men bare ekkelt det som står der. God artikkel om man har mage til å lese den.

Vil anbefale alle å lese artikkelen. Det er ubehagelig, ja, men jeg tror at man ved å skjønne litt av tankegangen til disse personene kanskje kan være med på å hindre at de får tilgang til det de vil ha. Vi som er voksne må tåle å forholde oss til dette, de som det virkelig er ubehagelig for er de stakkars barna dette går ut over.

Fikk meg selv en aha-opplevelse med at de deler bilder av påkledde barn i helt vanlige settinger.. Glad jeg ikke legger ut bilder av barna mine åpent på nett!

Vil anbefale alle å lese artikkelen. Det er ubehagelig, ja, men jeg tror at man ved å skjønne litt av tankegangen til disse personene kanskje kan være med på å hindre at de får tilgang til det de vil ha. Vi som er voksne må tåle å forholde oss til dette, de som det virkelig er ubehagelig for er de stakkars barna dette går ut over.

Fikk meg selv en aha-opplevelse med at de deler bilder av påkledde barn i helt vanlige settinger.. Glad jeg ikke legger ut bilder av barna mine åpent på nett!
Ja der fikk jeg aha opplevelse og. Det sto vel at de prøvde å identifisere to av barna som satt i pysj der:o rett og slett skikkelig creepy, og man ser litt hvordan de faktisk tenker. Grusomt:(
deler bilder av gutten min med klær på, men de tenner jo tydeligvis likevel.

Blir helt dårlig inni meg... Lest flere artikler om "Darknet"... Tenk å ha en jobb hvor man sitter med sånne ting hele dagen...

Linken er til en artikkel på NRK sine sider så ufarlig sånn sett, men bare ekkelt det som står der. God artikkel om man har mage til å lese den.

Jeg har ikke mage til å lese det etter det jeg allerede vet og har lest på den andre horrible pedo siden fra før av.
Jeg tåler å forholde meg til realitetene, og er godt opplyst allerede, da jeg opplevde det selv som barn og har brukt mesteparten av voksenlivet mitt på å bearbeide det. Nå er det en av de sakene jeg brenner mest for. Så sånn sett så har jeg jo fått nyttig informasjon jeg bruker flittig som forelder. (Selv om jeg hadde foretrukket å lest meg opp på det i stedet)

Er også glad for at jeg ikke legger bilder av barnet mitt ut så alle kan se.
En ting jeg har lært, er at det myyye vanskeligere for andre å utnytte barn om de har foreldre som har 2 øyne på dem gjennom oppveksten, hvis de har for vane å tro på barna sine og lytte til dem (og har et godt forhold så barna kan snakke med foreldrene om det er noe(er jo mye lettere å ikke bli ferska hvis man vet at det ikke nytter for barnet å si det til noen)), og i tillegg lytter til sin egen magefølelse.

Back
Topp