fortvilt og utslitt...OPPDATTERT

baremeg6

Forelsket i forumet
Det gjelder min sønn.. no e han syk igjen..

Saken e den at han ha vært mye syk, dagen før vi reiste på ferie fikk han halsbetennelse... crp på over 200. gikk på medisin i 10 dager. så lørdag 24 sept var jeg til legen med han igjen.. halsbetennelse på nytt.. på med ny penecelin kur... på urinprøven fant de 1 på protein og 3 på blod og en crp som var 260 (nå som e det høyeste dem kan mål, så dem veit ikke om den e høyere for det går bare til det) og i dag henta vi han i hagen med feber og ondt i halsen.. så no venta e på og ska ned på legevakta igjen me han, på onsdagen va vi med urinprøve og da va det 2 + på blod enda...

spent på ka dem finn ut no med han.. regna med og håpa det bi operasjon av mandlan.

oppdatter når e kommer heim....

Da har vi kommet heim. halsbetennelse igjen. under 1 uke etter han slutta på penecelin. crp på 130. blodprøvan fra onsdagen vist ingen ting... men søknaden te øre nese hals bi sendt i mårra... så no bi det opperasjon på han. håp han bi en anna unge etterpå og at han slepp og plages så masse...

Huff, så slitsomt både for deg og for gutten din! Håper han blir bedre etter operasjon, og blir en frisk og glad gutt uten plager[:)] Vondt i mammahjertet når de små er syke eller må opereres (eller må til lege/sykehus i det heletatt), men forhåpentligvis blir det sååå mye bedre når dere er ferdig med det! Stoor klem til dere begge, og god bedring til gutten din[:)][:)]

Huff, stakkars gutt... Jeg var selv veldig plaget med mandlene, gikk med konstant halsbetennelse. Ble til slutt imun mot pencelin...[:'(]
Men kan trøste deg med det at etter mandlene var fjernet, har jeg aldri hatt halsbetennelse.[;)]
Så får håpe gutten din får time snart[:)]

Back
Topp