F
fortvilt mamma
Guest
Hei lurer på om noen som har følt det lingnende.. Føles som jeg har feilet som mor. 11,5mnder siden fødsel å har vært utslitt siden. Ikke på grunn av barnet men på grunn av kroppen min. Store snerter i rygg og nakke. Som fører til hodepine og veldig lavt energi nivå. I tilegg hatt en del vanskelige persjonlige sitvasjoner dette året som har tærrt på forholde mellom meg og bf. Barnet har slitt en del med mage og spising da han fikk brystvegring 4mnder gammel. Har pompet siden da noe som åsså er svært slitsomt for kroppen men absolutt verd det da han får det aller beste og det var veldig viktig for meg. Nå er det slik at jeg har prøvd en del behandlig og trening for rygg å nakke uten å lykkes. Men nå prøver jeg gå til kiropraktor. For tiden er det så vondt å løfte og å bøye seg at d å legge gutten har blitt min største utfordring. Sprinkelsenga er dyp å tung å løfte han opp av og veldig tungt å stå bøyd over. Da gutten min har vanskelig for å legge seg tar dette litt tid.. og det blir fort til at jeg må hente far slik at han kan ta over eller at han legger han fra start av. Dette gar jeg ekstremt dårlig samvittighet for og føler meg ikke verdig til å være mor. Gutten gråter ofte ved leggetid å det er så forferdelig tungt å ikke få trøste han.. Lyrer på om det er noen som har vært i samme sitvasjon som har erfaring og dele? Og ikke minst om dette er skadelig for barnet??
På forhånd tusen takk for svar! Hilsen trist mamma
På forhånd tusen takk for svar! Hilsen trist mamma