fortvilet

peggy

Gift med forumet
er ganske sliten om dagen, fordi oddvar ikke sover noe godt om nettene lengre, og sover ikkno på dage ne heller.
han har gjo nå fått bekrefta astma, oxo har han gjo div allergier på matvarer oxo atopisk eksem,

så de er gjo stort sett de som plager han på nettene, skjønner at han seff ikke kan noe for de, men er sååå sliten av å ikke sover noe godt, og frustrert,
syns igrunnen den go gutten okkas he fenge nok nå,
7
vi legger han mellom  7-8 på kvelden da har han holt energien oppe i 12 timer, ca,
men likavel har jeg til nå ikveld vært oppe 3 ganger.
non netter har vi telt og dn 26 ganga når kl er 3 da orker vi ikke mere og tar han inn til oss, de hjelper gjo, men

har tatt blodprøve som de er 1 uke til vi får svar på , om han må ha antihistaminer eller ikke, håper legen har noe som kn hjelpe..

for dette er tung;([&:][:@][:@][:@]

Uff, det er ikke greit å være så liten med så mange plager.
Og ikke kan han fortelle hva som plager han heller.
Får håpe blodprøven kan gi dere et svar og at dere får hjelp.[:)]

Skjønner jo godt at du/dere blir slitne av dette. Jeg blir jo sliten bare etter 1 natt med slikt mas og nattevåk.[8D]

Krysser fingrene for at go'gutten deres blir bedre og snart får sove godt alle sammen

*trøsteklem*

Uff... det høres ikke no kjekt ut nei... stakkars dere alle. Håper dere finner ut via blodprøven om det er no medisiner han kan få!

Når Thea har hatt sånne netter har jeg faktisk bare gitt opp å tatt henne inn til oss... bare for å få sovet...
Kanskje han bare trenger litt mer kos fra dere nå som han ikke er helt i form!?

Lykke til og håper det retter seg for dere!
Klem jordbæret

jaja , etter en natt med under 6 timers søvn, tenkte og håpet jeg på en rolig kveld, men NEIDA....arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh[:@][&:]

la oddvar 7.30 og hal 9 var de opp igjenn, illskriker, og har vondt, er overbevist om at de er astmaen, han var ganske tett og hadde ordtlig angst tror jeg,ille å være såå tett, når en våkner, så vi skal t legen imårra, har jeg nå bestemt meg for, etter over 1 uker sånn som dette ,med stadig mere våke netter og surting, sååå må `burde han få antihistaminer, og heldigvi sa legen de selv sist onsdag om han sku bli verre, såå kom igjenn..

såå satser vi får timer imårra;(

stakkers gutten vår.. håper de ordner seg snart.. og at han får den medisinen han trenger for å ikke bli tett, [:(][:(]

uff... håper dere får time idag.
Lykke til!

ja  idag fik vi lege time heldivis, og vi måtte øke dosene litt me innhalatoren. pluss at han fik antihistaminer..

håper de hjelper fort;( er ganske sliten,[:(][:(][:(]

Så bra dere fikk det! Håper virkelig det hjelper allerede i natt!

ORIGINAL: Medea

Uff, det er ikke greit å være så liten med så mange plager.
Og ikke kan han fortelle hva som plager han heller.
Får håpe blodprøven kan gi dere et svar og at dere får hjelp.[:)]

Skjønner jo godt at du/dere blir slitne av dette. Jeg blir jo sliten bare etter 1 natt med slikt mas og nattevåk.[8D]

Krysser fingrene for at go'gutten deres blir bedre og snart får sove godt alle sammen

*trøsteklem*

Signerer!
Har hørt om barn som har blitt bedre av å drikke aloe vera juice. Håper dere finner ut av det, for det er jo så slitsomt når det er slik [&o]

har desverre ikke noen gode råd å komme med, stor klem til deg[:)] Håper at det har bedret seg litt nå etter legebesøket

ja de har hjulpe litt men våkner å hodler de på nettene ennå, slitsomt;([&:]

Back
Topp