Takk, men jeg bor i TrondheimHerregud så toskete svar, ja. Hvor bor du? Om du kan dra til Oslo kan jeg anbefale min fysioterapeut som hjalp meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, men jeg bor i TrondheimHerregud så toskete svar, ja. Hvor bor du? Om du kan dra til Oslo kan jeg anbefale min fysioterapeut som hjalp meg.
Hvilken fysioterapeut var det? Privat eller med offentlig avtale?Herregud så toskete svar, ja. Hvor bor du? Om du kan dra til Oslo kan jeg anbefale min fysioterapeut som hjalp meg.
Hvilken fysioterapeut var det? Privat eller med offentlig avtale?
Bra legen tok deg seriøst da!Da har jeg vært hos legen, og fikk "heldigvis" skikkelig vondt da jeg var inne hos legen. Det er så typisk min flaks å plutselig være "frisk" med èn gang jeg kommer til legen, så det var litt godt at han fikk se hvor ille det kan være. Han sjekket blant annet for helvetes-ild, men det passet ikke med symptomene da jeg har hatt kløe. Vi kom fram til at jeg skal prøve å smøre med voltarol gel, og se om det lindrer. Hvis det ikke hjelper skulle jeg bare komme tilbake. Men han regnet også med at det er hud, muskler osv som strekkes og får gjennomgå av akrobaten inni magenSå nå håååper jeg at det om så blir bittelitt bedre med voltarol gel..