Fortvilet:-(

3.gull

Blir kjent med forumet
Jeg har vært så uheldig at jeg fikk hjernehinnebetennelse for to uker siden, ble innlagt på sykehus. Etter et par dager fikk jeg i tillegg lungebetennelse. Når jeg lå, føltes det som jeg ble kvalt og når jeg løftet på hodet sprengte hodet noe voldsomt. I tillegg var det kvalme og oppkast pga graviditeten. Jeg måtte være forsiktig med smertestillene og den type antibiotika som tar denne lungebetennelsen kan jeg ikke få pga graviditeten. Derfor må kroppen bli kvitt dette selv, og det vil ta uker. Kom hjem fra sykehuset på lørdag og siden har jeg ligget her på soffaen. Har to barn å ta meg av, men nå klarer jeg ingenting. Har heldigvis en fantastisk mann som gjør en kjempejobb hjemme, men han har en svært krevende jobb og jeg ser at han er sliten. Men fikk tatt ultralyd på sykehuset som viste en aktiv liten krabat inni der, så det er fantastisk! Men jeg er bekymret siden jeg måtte ta ct fordi de var redd jeg hadde hjerneblødning og jeg måtte ta røntgen av brystet. Håper min lille har tålt dette. Og hvordan har den det inni magen når jeg er så syk og føler meg kvalt. Håper så inderlig på bedring snart, for jeg blir deperimert av å ligge her og bekymre meg og ikke være til nytte:-(

Uff, du har virkelig fått alt på en gang :( stakkars. Føler med deg!
Ønsker deg masse god bedring og håper at du får det lettere fra nå av.
Stor trøsteklem

siwo skrev:
Stor trøsteklem

Kunne ikke sagt det bedre selv.Stor trøsteklem.

stakkars deg, huff det var mye på en gang.. håper det går bedre med deg og at du kommer deg fort.klem:)

siwo skrev:
Stor trøsteklem

Signerer denne! Stor klem til deg!!!

siwo skrev:
Stor trøsteklem

Masse god bedring. Sender deg en klem! 

Offa da :( du har virkelig hatt mye på en gang! Tror ikke du skal bekymre deg så mye for det, for det sies att dagens røngten stråler ikke er så gale som det en gang var. Det går nok bra! :) Stor bedringsklem fra meg:)

Huff, høres ut som du har vært ganske uheldig ja:( Så bra at du har en mann som er flink til å ta seg av alt hjemme. Håper du kommer deg på beina igjen så fort som mulig, ikke noe gøy å ligge sånn. Men tror du må bare skappe av og bli friske, ikke stresse med noe. Lytt til kroppen din. 

God bedring, klem :)

god bedring til deg! og håper du blir bedre snart. må du slappe orntdlig av og ikke bekymre deg for mye.la kroppen vile så skal du se du nok blir frisk snart. god bedring igjen til deg:)

Æsj dette var skikkelig kjipt altså.
Den lille klarer seg nok helt fint skal du se. Regner med du fikk noe til å holde over magen?
Posetivt at du har en snill mann, God bedring klem til deg

Huff da.. Hørtes ut en skikkelig dårlig kombinasjon av sykdommer :S

God Bedring

Håper alt går bra med deg og nurket.. :D:D

Tusen takk for oppmuntringen. Så snille dere er:-)

trøst dæ med at nu e røntgen blitt så avansert, at den mengden stråling du får av  14 røntgen bilda hos tannlegen, får du like vel ved å fly f.eks alta- oslo, så d e ikkje så ille som d va før.

uansett, god bedring,å håper alt går over snart.

Hvordan går det med deg ? Håper det går fiiiiint

Hei. Det går framover, men veldig sakte. Prøvde å sette på en maskin med klær i sted og det resulterte i nesten hyperventillering, hodepine, svimmel og kvalme. Ang antibiotika, så har jeg en spesiell type lungebetennelse som kommer av mykoplasma. Og da må en ha en spesiell type antibiotika. Så var heldig med den og... Jeg fikk vanlig antibiotika intravenøst i to dg på sykehuset, før de fikk svar på alle prøvene. Så hadde d vært vanlig lungebetennelse så hadde d ikke vært noe problem:-) også er d 0,1% som får mykoplasma som får hjernehinnebetennelse. Burde egentlig begynne å tippe Lotto og se om jeg tar like mye flaks der:-)

Jøje meg, kan vel si du er spesiell da
Du får  ligge på sofaen og få mannen til å pleie deg, selv om jeg forstår at det KLØR i fingrene etter å gjøre ting selv.

Back
Topp