fortvilet (veldig lang)

Du må komme deg vekk ! Jeg fikk selv bank av bf i går (ikke første gang) Har han først gått over den grenser skjer det garanter igjen. Jeg mener at han har ingenting i nærheten av et barn å gjøre. Og det har skjedd før at fedre eller mødre har stukket til andre land med barna. Ikke ta den sjansen ! HAn truet deg på livet . Uansett hvor knyttet du er til han - han er gal ! Ta vare på deg selv og gutten din ;)

Hei jenter:)

Her har det vært huba baluba men ting har roet seg ned... Jeg har ikke flyttet enda for han har roet seg ned og vi kan ha normale samtaler igjen... Der har vi da bestemt at han flytter ut for det er det letteste for alle parter... Venner vil jeg vel ikke kalle oss men vi snakker sammen på en ordentlig måte da... Fått en vennine av meg til å leie 2 etasje i huset så da klarer vi oss veldig bra uten han:)))

Så han flytter ut nå 1 april og hun inn... jeg vet vel også det at hvis jeg hadde stikki av når han var så sint ville han bare blitt enda mer sint og ikke sluttet å lete etter oss lissom.. men nå er vi nå iallfall enig om dette og håper det ordner seg for oss da iallfall... bedre og iallfall prøve å være venner når vi bor hver for oss på grunn av guttungen men han er veldig klar over at han ikke får ha han alene da.... uansett lissom... han kan ikke alle norske regler og gidder ikke finne ut av de så jeg bare sier at sånn er det jeg assa... men skal på samtale med familievernkontoret så fort de har time til meg da.... herregud de har nok å gjøre de også lissom.... vente tid på 3-4 uker lissom.... men men...

så der har dere en liten oppdatering fra meg...;)

tusen takk for støtten og alle gode råd osv...;)

dere er GULL verdt!![:)]

klem

Back
Topp