Fortvilet og ny her

tigerpus

Andre møte med forumet
Litt usikker på hvor jeg skal skrive
Fant ut i går at jeg var gravid, kjent symptomer i over en uke. Vet jeg hadde eggløsning nyttårshelgen.
Så må sitter jeg her med mange tanker, dårlig timing og nettopp fått meg kjæreste som jeg kun har kjent siden aug. Vi bor hver for oss også, jeg har 3 barn fra før og mye styr i livet pga xer. Han har en datter annen hveruke og litt shit å styre med han også.
Har lyst til å beholde, samtidig ikke. Jeg blir ekstremt kvalm i svangerskapet og har allerede begynt og forventet mens er til helga. Vi flyttet i sommer langt unna familie for å starte på nytt så har ingen rundt meg som kan hjelpe meg når jeg blir dårlig. Noen som har vært i samme situasjon? Redd jeg vil angre om jeg tar abort
 
Har ingen gode råd å gi, men har lyst til å sende deg en god klem! Har du snakket med kjæresten din? Kan han støtte og hjelpe deg?
 
Ja han fikk vel like sjokk som meg igrunn Har jo sagt han skal stille opp uansett hva valget blir. Kjenner bare kvalmen sniker seg på og Gud vet hvordan jeg skal ta meg av minstemann igjennom den værste perioden. Kan ikke spørre faren om hjelp da mini får sterke reaksjoner av å være der annen hver helg. Så en tøff situasjonen og et tøft valg.
 
Jeg fant ut jeg var gravid 2.gangen mens jeg bodde på krisis senter jeg nettopp hadde blit 24, sønnen min var 2, og tok abort til slutt men følte presset til det jeg ønsket ikke det men det var for det beste. Du må bestemme hva som er riktig for deg og ikke la andres meninger stresse deg for mye, du vet selv hva du kan klarer eller ikke. Venninne mi nettopp fødte nå for noen få dager siden, det var ikke planlagt i det hele tatt, hun hadde nettopp blitt kjent med far, men hun bestemte seg for å beholde og det har gått bra. Det hjelpe når du har positiv folk rundt deg som støtte. Jeg er 35 nå og gravid med kjæresten av 5 år, vi er i et bra sted, jeg også har en kontrollerende ex som vil ikke la oss være i fred, men vi har det så godt nå jeg tror ikke han klarer å gjør så mye mer mot oss lengre. Men jeg forstå hvordan det er å leve med mer spørsmål enn svar
 
Kan din nåværende kjæreste hjelpe til noe?
Har dessverre ingen råd å gi, tror det er kun du som kan finne svaret.
Lykke til med valget.
 
Back
Topp