fortvilet her

Leandora

Forelsket i forumet
Ida har ikke villet spist på over 2 døgn nå... nekter å drikke...vil ikke ha noe jeg gir henne...Prøvd ALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vært med legevakta siden hun sover og gråter hele tiden. Føltes at han mente at det besøket var bare tull og jeg var overhysterisk. men herregud da... hva skal jeg gjøre????? Hun har ikke tisset siden i går formiddag og ikke fått i seg noe næring eller væske...

Hva skal jeg gjøre da???

Er så sliten og klar

Kan ikke skjønne at legen mente det var overnervøst! Jeg er i alle fall helt enig med din vurdering! Kan dessverre ikke si noe om hva som er galt, men ønsker lykke til og god bedring!

Oj!!
Hadde jammen meg reist ned på legevakta en gang til jeg - høres ikke noe særlig ut når hun ikke har tisset siden i går[&o] Jeg hadde sitti på legen til han tok det mer alvorlig gitt[&:]

lykke til iallefall!!!!!!

Takk for det. Greit med at hun ikke vil spise når hun er forkjølet men drikke må hun.. 

Hun gråter hele tiden, noe hun aldri gjør.. blir det ikke bedre iløpet av kvelden drar jeg tilbake...åååååå.....blir helt stresset her

Hvist jenta de ikke har tisset på over ett døgn er hun jo i ferd med og bli dehydrert og hvist hun i tillegg bare gråter og sover så er det jo tydelig at hun er syk.
Hvordan er allmentilstanden ellers.. er hun slapp og sløv?
Ville tatt kontakt med lege igjen og forlangt en ordentlig undersøkelse

Hun kan være i "FIN" form i en halv time så begynner hun å gråte igjen.. og da holder hun på til hun sovner... Jeg sa jo det til legen ang dehydrering og slik han sa er at hvis hun blir borte og ikke reagerer på noe kan man bli obs...men hallo!!!!!!!! da er det jo litt sent for H.......[:@][:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Prøvd alt... med en gang jeg prøver å gi henne tvikniper hun igjen munnen og gråter...

takk alle sammen.... skal ringe dem å si hva jeg mener....det er et lite barn som har det vondt

ORIGINAL: Leandora

Hun kan være i "FIN" form i en halv time så begynner hun å gråte igjen.. og da holder hun på til hun sovner... Jeg sa jo det til legen ang dehydrering og slik han sa er at hvis hun blir borte og ikke reagerer på noe kan man bli obs...men hallo!!!!!!!! da er det jo litt sent for H.......[:@][:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Fikk samme beskjed en gang da gutten min var syk,gav bare beskjed om at det mente jeg var og vente litt vel lenge og forlangte og bli sendt på sykehuset. Legen måtte bare bite i det sure eplet og gi etter og glad var jeg for på sykehuset sa de at det var på tide at han fikk væske i seg...
Dra tilbake til lege eller legevakt og stå på dine krav. er jo tydelig at jenta de trenger behandling.
Lykke til

hun er ikke så veldig tett i nesen heller....hun sover med smukke og alt...

Kom deg til lege igjen...[:)]
Så lenge jenta di ikke har fått i seg veske så MÅ legen ta deg seriøst.

*møkka lege*

ja...hun sover nå så skal jeg sjekke feber, våt bleie og om jeg klarer å gi henne drikke

heisan.. ikke noe moro med syke barn.. å ihverfall ikke når man ikke får hjelp, har du prøvd å gi henne drikke med bare en skje? du kan ikke ringe barneavd på sykehuset å høre med de da.? ta det den veien ,hvis de ikke vill hjelpe deg på legevakta

god bedring ,og håper du bvlir tatt på alvor å får hjelp

prøvd kopp og al...men hun kniper munnen igjen...måtte tilslutt spøyte væske med ei sprøyte... men da hylte hun...føltes helt forferdelig å måtte tvinge henne...er ikke rett det heller

mye feber???

Back
Topp