Fortvila...

Frøken Happy

Glad i forumet
Har nesten ikke melk igjen,prata med helsesøstra i dag å ho sa att eg kansje burde pom før å få opp melkeproduksjon igjen,ho syns vest eg burde prøv sia han e berre 2 å en halv mnd..men eg veit ikke om eg vil,sku få lån ei sånn handpumpa men eg har prøvd det å det går ikke kommer berre ut litte grann...e litt fortvila.E det så gærli vest eg gjer han mme,å ikke pupp?han sug å sug men kjem jo nesten ingenting,ongen bi fortvila å eg bi fortvila..det e ikke nå morsomt lenger[:(]

føler med deg... jeg ville hvertfall prøvd en dag eller to for å prøve å få opp produksjonen, for hvis det ikke hjelper så kan hvertfall ikke helsesøster beskylde deg for ikke å ha prøvd.. Lykke til[:)]

Legg han ofte til puppen, så ofte han vil ha, melkeproduksjonen er på sitt største etter en time eller så... det hjelper også å sove mellom ammingene, for søvn øker også produksjonen. dersom han sover lenge om natten, så  prøv å pump deg før du legger deg og stå eventuelt opp og pump deg. har du prøvd å håndmelke? på meg er ofte det mer effektivt enn å pumpe.[;)]
Lykke til!![:)]

Har holdt på i to uker så jeg vet ikke om det vil hjelpe..

Back
Topp