Fortvila

sokkestompen

Elsker forumet
Nå er lille Silje 2 uker og jeg har nesten ikke vært her inne. ting har gått i ett og jeg har ikke tid til noe annet enn baby og mathias og så gå og legge meg. Har vært utrolig slitsomt.

Så i dag gikk det opp for meg, KISS!

Jeg har hele tiden følt at hun ikke er fornøyd. Hun kaver mye, gulper og kaster opp, spiser "rart" (styrer så mye) og vi må gå med henne i timesvis etter hun har spist.

Jeg har ikke overskudd i det hele tatt til noe annet enn henne og mathias. Og ting er ikke koselig i det hele tatt. orker ikke å kose med henne eller noe. når hun sover, så er det sååååååååååå deilig og så er det mat og vugging i timesvis.

så på tirsdag skal vi på hs for å veie som var planlagt uansett og så skal vi snakke med fysioterapeuten der og så skal vi ringe en manuellterapeut. FOr jeg går bare og gråter og er fortvila over den ungen som bare gråter og jeg får ikke hjulpet henne med noe.....

det var mine ord..... håper dette er løsningen for noe er det med henne......

huff dette var ikke greit å lese, dumt når det skal bli slik [:(] Kanskje det er kolikk eller luftsmerter. Det hjelper med minifom mot luftsmerter iallfall [:D] Ellers sender jeg en klem og håper det blir RASKT bedre[;)]

ORIGINAL: *eim*

ja da kan det være greit å få sjekka kiss/kidd!!
låsninger kan jo gi mange plager. håper snuppa får hjelp av manuellterapeut ihvertfall.
høres slitsomt ut som du har det nå, ikke morro når det er sånn....

men vet du om gulping/spying kan ha sammenheng med kiss/kidd??[8|]

var ei venninne som nevnte det. men det er ikke hovedproblemet vårt.

Hun gråter i all våken tilstand og vi må bære og bære og bære....

ORIGINAL: Emmerense

Stor klem sendes din vei! Håper virkelig dere finner ut av det, slik at du kan få overskudd ti andre ting!

signerer.....

ORIGINAL: Emmerense

Stor klem sendes din vei! Håper virkelig dere finner ut av det, slik at du kan få overskudd ti andre ting!

signerer denne!

Huff, ikke noe kjekt å lese. Får håpe dere finner ut hva det kan være. Er jo mange unger som er plaget med låsninger etter fødsel, og kiss er vel låsninger i nakken. Vet at du kan se det på hvordan de ligger å sover, at de ligger som en banan lissom. Krysser fingrene for dere.

ORIGINAL: Teamh

Huff, ikke noe kjekt å lese. Får håpe dere finner ut hva det kan være. Er jo mange unger som er plaget med låsninger etter fødsel, og kiss er vel låsninger i nakken. Vet at du kan se det på hvordan de ligger å sover, at de ligger som en banan lissom. Krysser fingrene for dere.

hun ligger ikke som en banan, men alt annet har hun. Men vet ikke om det er ett "kriterie" at hun må ligge i banan.

blir ihvertfall spennende i morgen på hs med veiing og prat med fysio osv.

vi skal også på helsestasjonen og snakke med fysioterapeut på onsdag, men i morgen tidlig skal jeg ringe til manuellterapeut for å få sjekket for KISS. Vi kan nærmest krysse av på alle symptomene inne på www.kiss-kidd.no inkludert bananstiilligen..
vi sliter med å måtte bære leohele tiden i våken tillstand, føler ikke jeg gjør annet!!
lykke til i morgen :)

ORIGINAL: sokkestompen

Nå er lille Silje 2 uker og jeg har nesten ikke vært her inne. ting har gått i ett og jeg har ikke tid til noe annet enn baby og mathias og så gå og legge meg. Har vært utrolig slitsomt.

Så i dag gikk det opp for meg, KISS!

Jeg har hele tiden følt at hun ikke er fornøyd. Hun kaver mye, gulper og kaster opp, spiser "rart" (styrer så mye) og vi må gå med henne i timesvis etter hun har spist.

Jeg har ikke overskudd i det hele tatt til noe annet enn henne og mathias. Og ting er ikke koselig i det hele tatt. orker ikke å kose med henne eller noe. når hun sover, så er det sååååååååååå deilig og så er det mat og vugging i timesvis.

så på tirsdag skal vi på hs for å veie som var planlagt uansett og så skal vi snakke med fysioterapeuten der og så skal vi ringe en manuellterapeut. FOr jeg går bare og gråter og er fortvila over den ungen som bare gråter og jeg får ikke hjulpet henne med noe.....

det var mine ord..... håper dette er løsningen for noe er det med henne......

Back
Topp