FORTVILA.. ang mitt eksta barn

sisera

Andre møte med forumet
HEI. Vet ikke kor andre plasser man kan høre.., så spørr hær.. Dette gjelder IKKE min lille gutt på 8 mnd :) men mitt ekstra barn..

Min samboer har en sønn på 4 år fra ett tidligere forhold.. Da det ble slutt med dem for 3 år siden flyttet hun til hjemplassen sin, som e på andre kanten av landet.. (ca 2300 km unna) Etter at æ og han ble ilag, bynte ho å prate om å flytte opp hit ijen med sønnen demmes.. så i jula som va 2006 fikk vi beskjed om at dem 2 sku flytte opp.. Jubeln sto i taket hos oss og vi har gleda oss stort.. =) I sommer kom endeli guttn vårs (juli) Mora kom litt etter, og vi har hatt han sånn at ho kan flytte inn i nytt hus og bynne på jobb.. ALT har gått bra.., i går feira vi 4 årsdagen hannes :)

MEN... I dag dro vi og leverte han hos mamma.., og i sjokk dro vi derfra for ho sa at dem skal flytte ned ijæn..!!!! ÆTTER 2 UKA!!! Ho sa ho hadde prøvd men ho trivdes ikke.... ætter 2 uka.. Så nu ska ho nok en gang ta med sønnen demmes og flytte.. (2300 km unna)
Vi som har trodd at dem flytta foralltid..,vi sku endeli få låv til å være en del av hannes oppvekst og liv.. Vi e i sjokk og helt fortvila.. =(

E d låv??? Går d ann?? Har virkeli ikke pappa nåt han sku sagt..??? Kan en mor gjør nåt sånnt...??? vet ikke kor vi skal spørre..

huff da. stakkars lille gutten som må flytte så masse...

Har desverre ikke så peiling på sånt men det går jo ann å mekle eller noe kansje?? har et vennepar som sliter endel med mamman til de to eldste guttene. Der har de meklet og pappan hadde endel å si der vet jeg!

LYKKE TIL[;)][;)] Håpe dere kommer fram til en grei løsning!

Huff,så slitsomt! Kan tenke meg det var litt av et sjokk. Var jo ikke så lenge å prøve å bo en plass i to uker bare...Hvis dere ønsker å ha gutten mer, burde dere nok mekle ja, kanskje dere kommer til en enighet der, hvis ikke kan dere jo gå rettens vei om dere ønsker omsorgen....Lykke til! Håper det ordner seg som dere ønsker[:)]

har igrunn ingen erfaring der,men tror ikke det er non regler innenlands, men skal de flytte til et annet land har far noe å si....Fær bare slenge inn en lykke til jeg...

Huff det hørtes ikke bra ut. Stakkars liten gutt på 4 år.
Jeg ville jo trodd at moren ønsket at den lille gutten fikk et bra forhold til sin egen far,bror og stemor.....
Det er jo ikke lett med en så stor avstand....
Håper virkeligt at det ordner seg for dere alle[:D][:D][:D]
Tenker på dere

takk for lykkeønskan.. [;)] Ho har ordna ALT i stillhet.., ny jobb, plass å bo og flybiletta t neste lørdag.. Vi syns d e helt sykt.. Vi kan ikke gjør nåt, har prata m familerådg.kontoret og nav.. Pappa har ikke mye å si nei.. Stakkars lille guttn vårs. Nu ser vi han ikke før t jul [:(]

ORIGINAL: mysen76

Jeg ville jo trodd at moren ønsket at den lille gutten fikk et bra forhold til sin egen far,bror og stemor.....
Tenker på dere

signerer denne!!!

ORIGINAL: Bompeliten

ORIGINAL: mysen76

Tenker på dere

signerer denne!!!

Back
Topp