Fortsetter dere å teste?

Ja jeg har testet hver dag siden 9 dpo, er 4+5 idag:wacky: hadde kjemisk sist mnd hvor jeg såvidt så noen stigning, så denne gang nyter jeg hver eneste sterkere test:)

Jeg testet 2 ganger og var ganske stark strek begge tester da var jeg etter siste mensen 4+4. (Nå er i uke 6) Hadde lyst å teste med den som viser ukene men vil ikke bli obsesiv så skal til fastlegen på tirsdag men tror at ikke får fred før ultralyd.
Dette er første gang for meg og er i voksen alder så håper alt går bra.

Last edited:
Ja, har testa hver dag i 5 dager nå:)

Bare et lite spørsmål, leste gjennom de fleste kommentarene på første og andre side, jeg så at flere skrev at de hadde fått 2-3 på ukesindikatoren selv om de selv hadde regnet seg ut til 4+ noe.
Jeg tok med ukesindikator på torsdag og fekk 1-2 noe som stemte med at jeg hadde regna meg frem til at jeg var ca i uke 4+4 .
Hvordan kan det ha seg?

Ja, jeg fortsetter å teste. Det tok 13 måneder å bli gravid og jeg ble da gravid for første gang i mitt liv(!!) :D Samtidig er jeg så sykt redd for å miste. Det er det eneste jeg går rundt og tenker på. Jeg er 4+3 idag og fikk fortsatt bare 1-2 uker gravid på digital(første positive digital var på tirsdag). Men jeg tror det er helt normalt :p

Har man råd å lyst så syns jeg man bare må få teste i vei jeg :) Det er liksom gledelig å betryggende på ett vis. Jeg har gitt meg selv helt andre tøyler nå da dette er min siste. Så da jeg kom hjem til sambo med en apotek pose å han lurte på hvorfor jeg må teste igjen så sier jeg bare, la meg få nyte dette nå. Siste gang og jeg ønsker bare å se at det stiger med hcg i kroppen min. Enkel å billig måte å ha litt kontroll på svangerskapet :)

Tester til lageret er tomt. Har bare to tester igjen nå som jeg skal ta på 5+0 :)

Har bare brukt 3 tester jeg hadde liggende hjemme rundt IKM. Den siste skal jeg ha som et minne. Så jeg har ventet med å bruke den slik at streken blir sterkest mulig :)

6 uker i dag :D testen ser rar ut når teststreken er så mye sterkere enn kontrollstreken :pIMG_20200217_233045.jpg

Bare et lite spørsmål, leste gjennom de fleste kommentarene på første og andre side, jeg så at flere skrev at de hadde fått 2-3 på ukesindikatoren selv om de selv hadde regnet seg ut til 4+ noe.
Jeg tok med ukesindikator på torsdag og fekk 1-2 noe som stemte med at jeg hadde regna meg frem til at jeg var ca i uke 4+4 .
Hvordan kan det ha seg?

Sniker.

Det regnes fra eggløsning. Så egget er liksom starten. Embryo eller foster kan være 1 til 2 uker yngre sånn "ish". Så hvis du er 4 uker kan embryoet f.eks være 2 uker gammelt. Om jeg har forstått det riktig :happy:

Sniker.

Det regnes fra eggløsning. Så egget er liksom starten. Embryo eller foster kan være 1 til 2 uker yngre sånn "ish". Så hvis du er 4 uker kan embryoet f.eks være 2 uker gammelt. Om jeg har forstått det riktig :happy:

Håpet inderlig du har rett for då stemmer testen, tok en ny i dag å den viste fremdeles 1-2, så jeg har vært hos legen å tatt blodprøver for å måle hcg

Tester ikkje meir. Mista i juni. da hadde eg små blødninger å var på ul, første gangen fant ikkje legen noko galt. Testa med g tester mens eg venta på neste ul, fikk sterke streker å 3+ på digital så eg var optimistisk. På neste ul hadde embryoe vokst men hu såg et stort hematom som låg over å sa visst det begynte å blø kunne embryoe bli med ut, å det skjedde desverre. Derfor stoler ikkje eg på testene. Eg venter å ser og er livredd hver gong eg er på do.

Blodprøven viste jeg nivå på 152 hcg i blodet.
Skal ned å ta ny prøve i morgen for å sjekke om det er stigning eller ikke.
Syns 152 var ufattelig lite hormon, om jeg er kommet så langt som jeg har regnet ut.
Nå krysser jeg fingrene for at eggløsning har vært senere en normalt slik at det jeg er kommet mindre i svangerskapet en først antatt og at det ikke er en pågående SA

Ingen tvil om at el-testar slår ut ved graviditet vertfall:D

Vedlegg

• IMG_20200222_101918.jpg
    IMG_20200222_101918.jpg
    26 KB · Visninger: 7
Back
Topp