Fortsetter dere å teste?

Lake

Forelsket i forumet
Jeg har en slik tilfredsstillende trang til å teste hver dag bare for å forsikre meg at streken blir sterkere. Sikkert bortkastet for det som skjer det skjer, men min måte å ha kontroll:hilarious:flere som fortsatt tester videre etter positiv test?
 
Jeg har en slik tilfredsstillende trang til å teste hver dag bare for å forsikre meg at streken blir sterkere. Sikkert bortkastet for det som skjer det skjer, men min måte å ha kontroll:hilarious:flere som fortsatt tester videre etter positiv test?
Sniker
Husk at sterkere/svakere tester ikke alltid ciser sannheten :) ville heller fått målt hcg hos lege med flere dagers mellomrom
 
Sniker
Husk at sterkere/svakere tester ikke alltid ciser sannheten :) ville heller fått målt hcg hos lege med flere dagers mellomrom
Det skjønner jeg, men har bare ikke så lyst å løpe inn å ut av legekontoret bare for det. Eller er det normalt p gjøre når man er gravid?
 
Det skjønner jeg, men har bare ikke så lyst å løpe inn å ut av legekontoret bare for det. Eller er det normalt p gjøre når man er gravid?
Nei, de fleste tester vel 1-3 ganger og slår seg til ro med at testen viser rett :) selv om jeg har inntrykk av at de fleste på forumet tester ekstremt lenge :hilarious:
 
Nei, de fleste tester vel 1-3 ganger og slår seg til ro med at testen viser rett :) selv om jeg har inntrykk av at de fleste på forumet tester ekstremt lenge :hilarious:
Jeg gjorde det på begge guttene mine, men etter jeg mistet i høst er jeg mer redd denne gangen for å oppleve det samme en gang til. For meg føles det derfor bedre å se at streken blir sterkere:rolleyes:
 
Jeg gjorde det på begge guttene mine, men etter jeg mistet i høst er jeg mer redd denne gangen for å oppleve det samme en gang til. For meg føles det derfor bedre å se at streken blir sterkere:rolleyes:
Jeg har det samme, det er betryggende å se streken bli sterkere etter at jeg mistet i november. :cat:
 
Jeg skal teste med CB digital ukeindikator for å se om ukene øker. Slutter når jeg får 3+
 
Skal teste minst to tre ganger til før jeg tar en digital med uke. Drøyer med legen til jeg er sikker-sikker :woot:
 
Skal teste minst to tre ganger til før jeg tar en digital med uke. Drøyer med legen til jeg er sikker-sikker :woot:
Jeg hadde svakt positiv i går 9dpo og fikk jammen meg gravid 1-2 på CB digital. Har 3 igjen, så må teste til jeg får 3+ :D Da senker jeg skuldrene litt.
 
Jeg har testet hver dag siden første positive på søndag. Har etter laaaang tid blitt gravid ved hjelp av prøverør og kjenner at jeg trenger den "tryggheten" akkurat nå. Skal å måle hcg i morgen og mandag. Klarer kanskje senke skuldrene litt mer om disse prøvene er fine ❤ men samtidig, kjøpte masse billigtester så absolutt innafor å teste for å se fin stigning når det roer meg litt!
 
Tester til jeg får 2-3 på digitale tester. Kanskke til jeg får 3+.
Har hatt endel kjemiske og sa’er, så trenger liksom å følge med på at det faktisk stiger.
 
Kommer til å teste litt mer ja, fikk 1-2 på digital onsdag ettermiddag ,så tror jeg tar en ny i morgen tidlig. Også må jeg etterhvert få 3+ . Har igjen tre tester ,kommer til å bruke de opp .
 
Testingen fortsetter! Men nå kjenner jeg at det ikke gir meg noe lenger ;) Kommer til å ta en digital første uka i februar tror jeg, bare for å se 3+, men blir ikke noe mer utover det.
 

Vedlegg

  • BDD5F50F-8167-4F7D-89AF-33D64EF40510.jpeg
    BDD5F50F-8167-4F7D-89AF-33D64EF40510.jpeg
    39,7 KB · Visninger: 47
Jeg fikk i dag 2-3 på digital test. Er etter mine beregninger 4+3 i dag. Vil gjerne se 3+ før jeg slutter å teste :) Var i går hos legen for å måle hcg, skal tilbake på mandag :)
 
Kommer nok til å teste enda noen dager da jeg ikke aner når ikm egentlig er,så vil være sikker på at det fremdeles er 2 streker der fremover. ☺️ Har for mange tester liggende, så må nesten bruke de opp.
 
2-3 på digital i dag, er antagelig minst 4+1 så det var fint :)
 
Kjørte på med en digital i dag, etter to positive strimler. Første gang jeg tester i dag:smiley-angelic002
Har noen rfsu strimler igjen og en digital. Den digitale sparer jeg til jeg tror jeg får 3+, og strimlene tar jeg hver 3.dag til det er tomt.

Lurer på å få tatt beta hCG, da jeg mistet i MA første gangen, etter først å ha blitt satt tilbake 8 dager pga for liten utvikling på tidlig ul.
 
Røyk på en til :hilarious:veldig gøy å få strek, håper den kan bli sterkere snart.
 

Vedlegg

  • 15800464188697555760690524193243.jpg
    15800464188697555760690524193243.jpg
    14,2 KB · Visninger: 41
Back
Topp