Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SnikerJeg har en slik tilfredsstillende trang til å teste hver dag bare for å forsikre meg at streken blir sterkere. Sikkert bortkastet for det som skjer det skjer, men min måte å ha kontrollflere som fortsatt tester videre etter positiv test?
Det skjønner jeg, men har bare ikke så lyst å løpe inn å ut av legekontoret bare for det. Eller er det normalt p gjøre når man er gravid?Sniker
Husk at sterkere/svakere tester ikke alltid ciser sannhetenville heller fått målt hcg hos lege med flere dagers mellomrom
Nei, de fleste tester vel 1-3 ganger og slår seg til ro med at testen viser rettDet skjønner jeg, men har bare ikke så lyst å løpe inn å ut av legekontoret bare for det. Eller er det normalt p gjøre når man er gravid?

Jeg gjorde det på begge guttene mine, men etter jeg mistet i høst er jeg mer redd denne gangen for å oppleve det samme en gang til. For meg føles det derfor bedre å se at streken blir sterkereNei, de fleste tester vel 1-3 ganger og slår seg til ro med at testen viser rettselv om jeg har inntrykk av at de fleste på forumet tester ekstremt lenge
![]()
Jeg har det samme, det er betryggende å se streken bli sterkere etter at jeg mistet i november.Jeg gjorde det på begge guttene mine, men etter jeg mistet i høst er jeg mer redd denne gangen for å oppleve det samme en gang til. For meg føles det derfor bedre å se at streken blir sterkere![]()

Jeg hadde svakt positiv i går 9dpo og fikk jammen meg gravid 1-2 på CB digital. Har 3 igjen, så må teste til jeg får 3+Skal teste minst to tre ganger til før jeg tar en digital med uke. Drøyer med legen til jeg er sikker-sikker![]()
det tenker jeg også å gjøreJeg skal teste med CB digital ukeindikator for å se om ukene øker. Slutter når jeg får 3+

Haha, helt enig med deg; gøy å få strekRøyk på en tilveldig gøy å få strek, håper den kan bli sterkere snart.
tar test ca hver gang jeg er på toalettet (har endel tester fra ebay)