Fortsetter å være her med dere :-)

<3 2015 baby <3

Forelsket i forumet
Har meldt meg inn her allerede men ble ikke noe positiv test på oss denne pp selvom vi så inderlig håpte det men vi håper fremdeles på en positiv test neste pp og fremdeles vil termin da være i august :). Jeg fikk mensen i går og nå i to mnd så har jeg hatt 27 dagers syklus. Så vi har eggløsning 2 desember og ikm er da ca 16 desember :). Så jeg holder meg her inne med dere jeg jenter så får vi krysse hva vi kan for at vi alle blir gravide :)
 
Masse lykke til på neste pp :) Jeg selv satser for fullt på August baby xsmile5 Så la oss holde oss her å "heie" litt på hverandre... :)
 
Tusen takk jenter :) Jeg har sagt til mannen at visst vi ikke blir gravid nå med termin i august så blir det ikke noe baby før vi er gift i august til neste år :D Og da skal jeg love dere at han satt der med store øyne og fikk stotra ut "ikke baby før etter bryllupet? Jammen det er jo leeeenge til :p ". Så jeg håper at vi kommer til å prøve litt mer enn bare en gang denne pp men jeg vet ikke hvordan jeg skal gripe ann situasjonen helt jeg. Han vet jo at jeg har mensen nå i og med at vi ble like skuffet begge to når den kom på søndag, men den der "nå må vi ha sex for vi har fruktbar periode" tror jeg ikke fungerer på noen av oss.

Noen tips jenter?
 
Back
Topp