Fortsettelse på slimproppen, eller tegningsblødning?

<3mammahjerte<3

Venter første barn i september 2015 <3
Septemberlykke 2015
Forrige torsdag og fredag kom, som nevnt i tidligere innlegg, slimproppen. Den var uten blod, glassmanet liknende tekstur og farge, og kom først som en klump på ca 2x2 cm for så å komme i litt mindre biter fredagen. I dagene som fulgte kom ikke mer er litt ekstra utflod, samt kynnere på ca 7-8 min en gang i timen... I dag tidlig, etter en natt med litt "mageknip" lignende smerter, kom det slim/ utflod med blod i, det var forskjellig fra gang til gang, og var både gjennomsiktig, med striper av friskt blod, til rosa lignende slim/utflod. Konsistensen var ikke slik som proppen som kom forrige torsdag, mye mer rennete. Kan dette ha vært tegningsblødning? Eller tror dere det er slimproppen som fortsetter å gå? Har ikke hatt regelmessig kynnere i dag, men har hatt litt av og på med noe som minner om mageknip.. Vet ikke hvordan mensensmerter kjennes ut, da jeg egentlig aldri har hatt så mye smerter når jeg har hatt mensen... Er veldig spent, og begynner å bli utålmodig, selv om jeg er førstegangs og egentlig innstilt på å gå over.. :p

Slimproppen min har holdt på i snart to uker nå. Hadde rier igår og da kom det slim med friskt blod - som jeg regner med var tegningsblødning. Dessverre sitter jeg her enda uten rier, men åpningen er hvertfall blitt større.

Back
Topp