Fortsatt vondter

FruEriksen

Betatt av forumet
Så, etter månedsvis med plager av diverse karakter og fullt fokus på fødsel for å bli kvitt dem, så er det Sørensen meg nye plager å takle etter fødsel og. Lei av å ikke være smertefri!!!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Må bare tenke på at d er verdt det! :) KS mitt svir og er vondt, men glemmer det hver gang jeg ser på jørgen <3 han er verdt hver en vondte jeg må ha! Går over til slutt :)

Jada, og om ikke lenge er alt glemt. Hadde bare vært kjekt å være i fin form akkurat nå. Mannen er syk. Utrolig upraktisk. Han ligger rett ut med 39 i feber.

Jada, og om ikke lenge er alt glemt. Hadde bare vært kjekt å være i fin form akkurat nå. Mannen er syk. Utrolig upraktisk. Han ligger rett ut med 39 i feber.

Ganske irriterende ja ! Heldigvis er mora mi her for å hjelpe med store broren de nærmeste ukene :) og så lager hun mat og rydder - er så heldig jeg :)

Ganske irriterende ja ! Heldigvis er mora mi her for å hjelpe med store broren de nærmeste ukene :) og så lager hun mat og rydder - er så heldig jeg :)
Mamma kunne komme og hjelpe til hun og, meeeen så er hun blitt syk og :-(

Så, etter månedsvis med plager av diverse karakter og fullt fokus på fødsel for å bli kvitt dem, så er det Sørensen meg nye plager å takle etter fødsel og. Lei av å ikke være smertefri!!!

I know. Skrev det i en tråd her før fødsel at jeg som andregangs nå vet at det ikke alltid blir bedre i det "fjerde trimesteret", prøvde å kose meg så mye som mulig på slutten av svangerskapet. Sove mens jeg hadde muligheten og tenke at bekkenløsningen ikke var så ille mtp såre brystvorter og keisersnittarr nå.

Mamma kunne komme og hjelpe til hun og, meeeen så er hun blitt syk og :-(

Så kjipt :( til syvende og sist er det alltid vi mødre som bærer den største tyngden av å være forelder i hvert fall i begynnelsen og om vi ammer :confused:

Vi kom oss gjennom dagen. Idag er storesøster i barnehagen, så nå får vi slappet av på sofaen og kommet oss litt til hektene igjen.

Jeg forstår godt hvordan du har det. Jeg fikk høre at man kommer seg mye raskere etter en vanlig fødsel enn etter et keisersnitt, men føles ikke akkurat slik nå om dagen. Har jammen tatt tid etter en vanlig fødsel også! Det er nok bare å ta tiden til hjelp, dette er visst noe vi må igjennom. God bedring :)

Back
Topp