Fortsatt trøtt...

Novembersprout

Betatt av forumet
Novemberlykke 2020
Er snart i uke 15, men er fortsatt veldig trøtt enkelte dager. De to siste nettene har jeg sovet nesten 11 timer om natten, men er fremdeles trøtt når jeg kommer hjem fra jobb neste dag og vil bare sove mer. Trodde trøttheten skulle gi seg nå...
 
Samme her.. stort sett i seng ca 2230.. står opp 7.. klokka 10-11 har jeg en trøtt periode men sover ikke på dagtid da..
vanligvis er jeg b-menneske delux og legger meg aldri før midnatt..
 
Er snart i uke 15, men er fortsatt veldig trøtt enkelte dager. De to siste nettene har jeg sovet nesten 11 timer om natten, men er fremdeles trøtt når jeg kommer hjem fra jobb neste dag og vil bare sove mer. Trodde trøttheten skulle gi seg nå...
Samme her! Jeg kan fint sove flere dubber på dagtid hvis jeg hadde hatt mulighet :hilarious:
 
Sover fra 23-6.30. Leverer guttungen i barnehagen klokka åtte og sovner igjen kl 08.30. Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten formiddagsdupp:angelic:
 
Jeg er også konstant trøtt! 12+6 i dag. Legger meg rundt 22 og er oppe rundt 6.30 med frøkna, må slappe av mye i løpet av dagen og noen ganger sovner jeg midt på dagen også. Håper det kommer seg snart :p
 
17+1 og fortsatt trøtt her også:p sovner som regel 2 timer etter storesøster er levert i barnehagen:smiley-angelic002 forrige svangerskap gav det seg uke 14, men ser ikke ut til å gi seg nå.
 
Sniker
28+2 og fortsatt sykmeldt pga utmattelse :hilarious:
 
15+3 og mye trøtt. Men biter det i meg. Jobber dag og seinvakter 100%. Prøver å hvile litt på dagtid før seinvakt etter å ha levert 2åringen i barnehagen. Håper det blir bedre.
 
Jeg er 13+3 og fortsatt stuptrøtt.
Prøver å sove på dagtid også, for er helt ødelagt!
Jeg er veldig b menneske, men nå kan jeg legge meg allerede kl 21-22 hver kveld. Ellers sover jeg på sofaen om jeg ikke går i seng....
 
*sniker fra desember*
Er sååå trøtt og utmatta hver dag, så det var ikke særlig oppløftende å se dette :hilarious: får vel bare forberede meg på flere uker med trøtthet:wacky:
 
Heldigvis blitt ein del betre her! 15+3 no. Men framleis dagar der eg berre måååå ha ein middagskvil (som i dag). :wacky:
 
*sniker fra desember*
Er sååå trøtt og utmatta hver dag, så det var ikke særlig oppløftende å se dette :hilarious: får vel bare forberede meg på flere uker med trøtthet:wacky:
Eg var å fikk påvist jernmangel og lav blodprosent, har du tatt blodprøver?
 
Sover gjerne 11, 12 timer hvis jeg får. Og er likevel trøtt i løpet av dagen. Er uke 14+2. Prøver å hvile når jeg kan
 
Samme her, jeg sovner fortsatt ofte på sofaen på ettermiddagen når pappaen er med guttungen. Og det til tross for at jeg sover 7-8 timer på natten.
Er i uke 14 (13+1).
 
Back
Topp