Lykke til [emoji171]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår veldig godt at dette er vanskelige dager for deg.. Håper virkelig at dette skal gå bra for deg [emoji173] Mange mange klemmer [emoji173][emoji173][emoji173]Våkna med noe som minne om starten på mensen. Dri te legen å ble enig om å ta ny hcg på fredag å leverte urinprøve dær i dag. Den var positiv men inne veldig sterk.
Mandag el tirsdag skal svaret på begge hcg prøvene være klar å vil da bli henvist videre til ul.
Etter jeg kom hjem har dagen gått i å være i koma å tårene triller. Smerter/ubegag som bruke å kom i bynnelsa på mensen bygge sæ opp no. Så har ikke trua på at det hær går veien. Spørs om det kan bli ei tøff natt. Å i morra e det 2år siden min far gikk bort. Så det hær e tøffe daga.
Tusen takk til alle som bryr seg [emoji173]
Stor klem [emoji173][emoji173][emoji173]Da e d nok bynnelsen på slutten. Ska vent å se på svaret på blodprøvene men det hær e nok litt mer enn en vanlig blødning det som har starta nå i kveld.
Kjenne æ e litt trist men tar det bedre enn æ trudd. For æ klare å tenk på at vi klart faktisk å få til noe etter 11pp.
Å lever i håpet på at når dette er over så er håpet at jeg et ekstra fruktbar å vi hopper i høyet så fort det e greit igjen. Å så blir det snart igjen.
Venter på blodprøvesvar før jeg melder meg av terminlista.
Tusen takk for all omtanke. Dere er en flott gjeng.
Ønsker dere alle riktig til lykke på ferden mot september [emoji173]