Fortsatt såre brystvorter?

[Lisa]

Forelsket i forumet
Er det virkelig mulig?

Har vært fin ei stund, men nå er det så vont atte..... griner nesten!

Fler som opplever at vortene blir såre igjen? Au...

hehe her også[:D][:D]
Vær gang æ legg ho te å ho bynne å sug så e det helvettes vondt. Æ bit sammens tennern å banne for å kom mæ igjenom det. Så blir det greit etter 1-2 min ca. Men den ene har blitt litt verre siste dagen så måtta ty det skjoldet i morrest. Men når æ tenke mæ om så trur æ faktisk at æ kan husk at det va sånn sist også..
Håpe nån har ei god løsning ja!!

ORIGINAL: Puz82

hehe her også[:D][:D]
Vær gang æ legg ho te å ho bynne å sug så e det helvettes vondt. Æ bit sammens tennern å banne for å kom mæ igjenom det. Så blir det greit etter 1-2 min ca. Men den ene har blitt litt verre siste dagen så måtta ty det skjoldet i morrest. Men når æ tenke mæ om så trur æ faktisk at æ kan husk at det va sånn sist også..
Håpe nån har ei god løsning ja!!

Mått finn i skjoldan i sta æ og. Går greit på den ene sia, men den andre sia e helt forferdelig... Skjønne itj koffår det e blitt sånn no men.... Bil heller ha ei rie enn å amm..... [:)]

Såre her også. SMåen river og drar i de noen dager, han er så nysgjerrig og skal liksom prøve å drikke og få med seg alt på en gang. Det er ikke så godt for mor nei...[:)]

Nå har jeg så vondt at jeg vurdere å hoppe ut vinduet!!! Steike ta! Er det mulig?
Er jo vondt leeeenge etter amming... Når jeg tenker meg om har jeg hatt vont i hele dag på den ene sia....
Men har granska både puppen og ungen og ikke funnet noe, selv om jeg misstenker sopp...

kanskje du har sopp?!
jeg var sinsykt sår LENGE og ville også omtrent hoppe ut av vindu til tider... mini visste jeg hadde sopp, men ingen som fortalte meg at jeg skulle smøre meg.. når hs nevnte dette og jeg begynte å smmøre med canesten så gikk det bare noen uker og var plutselig ikke sår lengre..

canesten som en kan kjøpe uten resept?

auau....

jepp.. koster 114 kr reseptfritt på apoteket.. smører på etter hver amming og må vaskes av før ammingen[;)]

Back
Topp