Litt oppdatering. Var til lege for 3 uker siden. Hun ville da prøve å finne foster og se hjerteslag på ul. Men fikk det ikke til. Så et "grøtete" bilde av et væskefylt hulrom. Hun fikk etterhvert hjelp av en annen lege som mente det var for tidlig å se noe men begge mente kanskje at de hadde sett antydning til hjerteslag. Og siden jeg ikke hadde hatt noen blødning regnet de med alt var vell. Legen min ville ikke skrive ut svangerskapspapirer før neste time sa hun. Jeg gikk fra legetimen og visste ikke om jeg skulle le eller grine. Fikk ny time fredag 13.mai.
Da er jeg 12+6.
Nå et jeg så psykisk sliten. Er "innstilt" på at hun ikke skal finne hjertelyd og at jeg har hatt en til MA. Har mistet de hovne og ømme brystene som nå er tilbake til normal size. Er fortsatt ekstrem kvalm om kveldene men det var jeg forrige gang også. Har en forferdelig smak i munnen hele tiden og smerter i ryggen. Føler meg ikke oppblåst lenger og er ikke trøtt og søvnig men heller meget opplagt.
Kvir meg til fredag. Og har allerede planlagt at siden det er langhelg så må vi gjøre alle innkjøp i morgen for på fredag blir vi opptatt... Helt på tuppa med andre ord.

Mannen min orker ikke høre på meg eller snakke om det når jeg setter i gang.
I tillegg starter 2 uker med hjemmeeksamen på fredag.
Hadde eksamen 5 dager etter påvist MA i fjor. Hadde legeerklæring på å få den utsatt men fant trøst i å grave meg ned i bøkene mellom smertehelvete. Og tok eksamen og bestod.
Dette ble mye syting og klaging. Beklager det men må bare lette på trykket.
En ting er i hvertfall sikkert på fredag renner tårene hos meg uansett