Fortsatt problem med bekkenet ?

Ashtrey !

Gift med forumet
Her merker jeg det når jeg går mye eller sitter for lenge på rompa !

Har også begynt å få tilbake det at jeg må snu meg på natta for at det gjør vondt ! [&o][&:]

Så til dere som har/hatt problemer med bekkenet etter fødsel, når gikk det over ? Vet jo at det varierer fra person til person, men vil gjerne høre erfaringer ! [:D]

Jeg hadde skikkelig bekkenplager nå.
Var  så ille at jeg nesten ikke kom meg opp fra senga og det å snu seg var et rent h.....e.
Går til fysio ennå, men har ikke vondt i selve bekkenet lengre, men i halebeinet og nederst i korsryggen...

Så er nok individuelt åssen det blir etter fødselen.
Med første man kjente jeg ingenting etterpå...

Er fortsatt veldig plaget.
Og går til fysioterapeut enda.

Begynner bli lei av et kranglende bekken, ikke komme seg opp av senga selv, klare ta på seg sokker o.l
Fikk konstantert kraftig bekkenløsning alt når jeg var 8 uker på vei, så det har vært slik i snart 1 år nå.

LEEEEEEI!!!

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

Jeg hadde skikkelig bekkenplager nå.
Var  så ille at jeg nesten ikke kom meg opp fra senga og det å snu seg var et rent h.....e.
Går til fysio ennå, men har ikke vondt i selve bekkenet lengre, men i halebeinet og nederst i korsryggen...

Så er nok individuelt åssen det blir etter fødselen.
Med første man kjente jeg ingenting etterpå...

samme her!

jeg sliter fortsatt.
hvis jeg har sitti på gulvet er det skitvondt å komme seg opp igjen. trilleturer i oppoverbakke er utelukket, det samme er å gå i litt tempo. Låser seg etterpå og gjør gjerne vondt en dag etter at jeg har prøvd det også.

så her blir det forsiktige øvelser, ja.

Jeg hadde null problemer under svangerskapet og etterpå...
Men plutselig 2,5 mnd etter, har jeg hatt ett par utskeielser...
Men skal absolutt ikke klage, for har sluppet BILLIG unna ja!!!

Stygt å si det, men bra jeg ikke er den eneste ! [:D][8D]

Håper det går over etterhvert..Trodde det kom til å gå over med en gang etter fødsel jeg..Men neida ! [:-] Det verste er vel at det var egentlig helt fint i 2-3 mnd'er etter jeg fikk Isak, men nå blir det bare verre og verre..[:'(]

usj folk sa til meg når jeg slet med bekkenet under graviditeten at jeg kom til å slite med det for alltid!!![:o][:o]
men kjenner ikke noe særlig nå da *bank i bordet* men har hørt det kan komme igjen når man han mensen??[:'(]

Back
Topp