Fortsatt kvelme

rutha tutta

Glad i forumet
Flere som fortsatt sliter med dette? Er så kvalm og kaster opp, får nesten ikke i meg mat :( uff håper dette snart gir seg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flere som fortsatt sliter med dette? Er så kvalm og kaster opp, får nesten ikke i meg mat :( uff håper dette snart gir seg.

Ja her å :( fant ute at corn flakes med melk hjelper men blir ikke helt mett av det for hele dagen. Prøv å spise der tidpunkt du føler minst kvalm og drikk en del væske. Ikke spis for mye på engang. Bare litt og litt.

Men tenk hvor gøy når babyen kommer ut :D Kjøpe små søte barneklær, kose med babyen, trille tur osv...

Ja her å :( fant ute at corn flakes med melk hjelper men blir ikke helt mett av det for hele dagen. Prøv å spise der tidpunkt du føler minst kvalm og drikk en del væske. Ikke spis for mye på engang. Bare litt og litt.

Men tenk hvor gøy når babyen kommer ut :D Kjøpe små søte barneklær, kose med babyen, trille tur osv...

Oki. Ja gleder meg kjempe masse til det :) men er bare så lei av å være kvalm hele tiden. :(

G
Oki. Ja gleder meg kjempe masse til det :) men er bare så lei av å være kvalm hele tiden. :(

håpe du blir bedre snart :) jeg blir småkvalm og brekker meg innimellom om dagen spesielt om jeg ikke har spist eller drikker nok. Dårlige lukter hjelper ikke på :P

16+3 og enda periode kvalm:/

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

15+3 og først no klarer jeg å gå ett par dager uten å kaste opp :smiley-bounce016

Me 2! Men må spise hver 2 time for å holde det i sjakk så ser ut som en ballong allerede og magen presser :(

Ja å er fortsatt kvalmenog kaster opp men får somregel i meg mat fordiom ! Men mye mat jeg ikke takler å spise lengre fks kjøtt klarer jeg ikke tanken på så blir mye knekkebrød / polarbrød og rundstykker salat og å sånne lette ting :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Off, har heldigvis sluppet det.. Håper dtd gir seg snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp