Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var veldig kvalm i første trimester, men kastet aldri opp. Nå i andre trimester derimot blir jeg superkvalm på all offentlig transport, og da kaster jeg også opp. Senest idag på vei til ultralyd... :/LilleSpire skrev:
Hva er sea band, hva koster det og hvor får man tak i det?
Noen andre tips??!
Kat84 skrev:
Jeg var veldig kvalm i første trimester, men kastet aldri opp. Nå i andre trimester derimot blir jeg superkvalm på all offentlig transport, og da kaster jeg også opp. Senest idag på vei til ultralyd... :/LilleSpire skrev:
Hva er sea band, hva koster det og hvor får man tak i det?
Noen andre tips??!
Jeg kjøpte sea band på danskebåten, brukes mot sjøsyke. Det legger press på akupunktur punkter på håndledda. Mulig du får de på apoteket? Er i hvertfall uten risiko for våres dyrebare i magen.
Postafen er reseptfritt legemiddel og fås i matbutikken (mot bil/sjø syke) går over i plasenta så bør kun brukes om det er strengt nødvendig. (hjalp ikke meg)
Ellers synes jeg kaffe(utrolig nok) lindrer litt for meg, ingen ting annet jeg har prøvd fungerer spesielt bra
Du har ikke fått afipran fra legen din da?(resept)lnie skrev:
Jeg har ikke vært spykvalm, men har vært ganske kvalm til tider, og det tok de verste toppene..Og når jeg ikke er sååå kvalm, så tar det alt :-)