Fortsatt kvalm etter fødsel

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg var kvalm 8 av 9 mnd i svangerskapet og hadde gledet meg til å bli ferdig... Men neida! Baby er 16 dager gammel og jeg er fortsatt så forbanna kvalm. Forskjellen nå i forhold til svangerskapet er bare det at jeg ikke er sulten samtidig. Kvalm og sulten under svangerskap gjorde at jeg la på meg alt for mye fordi jeg levde på kun brødmat. Nå frister ingenting og jeg er bare dødskvalm.... Men spise må man jo, ammer i tillegg..Fler som ikke er kvitt svangerskapsplagene eller har noe tips? :(

Min kvalme forsvinner med en gang babyen er ute. Noe som er naturlig pga andre hormoner overtar. Kanskje kroppen din har gått litt i vranglås? Tror jeg ville hørt med en lege :)

Hadde hyperemesis selv under hele svangerskapet, men dette forsvant 2 dager etter fødsel.. Var utmattet av sult/ kvalme så kanskje det er derfor det tar litt tid? Sjekk med legen om du kan ta kvalmestillende selv om du ammer? (Reisesyke tab feks?) klem til deg - vet alt om kvalme og var/ er drittlei av å være kvalm/ kaste opp ❤️

Hadde hyperemesis selv under hele svangerskapet, men dette forsvant 2 dager etter fødsel.. Var utmattet av sult/ kvalme så kanskje det er derfor det tar litt tid? Sjekk med legen om du kan ta kvalmestillende selv om du ammer? (Reisesyke tab feks?) klem til deg - vet alt om kvalme og var/ er drittlei av å være kvalm/ kaste opp ❤️

Ja, får høre med legen, går brekker meg hele dagen men kaster heldigvis ikke opp :( forventet virkelig ikke at det skulle sitte igjen, var så klar for å klare spise normalt når svangerskapet var over! Nå er han snart 3 uker, er så kvalm og har null matlyst ..

Back
Topp