Fortsatt ingen som har noe tips til hva jeg kan gjøre med den lengste tickern og signaturen ever???

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
For hver gang jeg går inn å sletter og prøver på nytt, blir siden min bare lenger og lenger med hvitt :( Dere vil jo til slutt bruke et kvarter på å scrolle ned på dette innlegget :(

Irriterer meg liksom ikke heller

Gå inn på min side, mine opplysninger, og ned på signatur og ticker. fjern mellomrom mellom tekstene.
Var i alle fall det noen andre fikk beskjed om, og det funket for dem.

Har du prøvd å fjerne alt i signaturfeltet da?
Å ikke ha noen signatur?

Ja og hver gang jeg gjør det, blir siden bare lenger. så fjerner jeg det som er der nå, blir den enda lenger.

*blir sliten av scrollinga* :p

Har du prøvd å fjerne signaturen heilt(bilete og alt, for så å poste eit innlegg og ev. legge biletet inn på nytt når du ser om det har betra seg)?
Har du prøvd å sende melding til ein moderator og spørre etter hjelp?
Ellers er eg desverre blank.

Lykke til med å bli kvitt problemet!:)

trykker i enden av signaturfeltet inne på redigere din profil, også backspace til du kommer til bildet ?

Min og ble bare lenger og lenger...måtte tilslutt bare fjerne hele greia, lagre og legge inn på nytt... :)

Søk opp "IT-Sandviks" på medlemmer og send pm om problemet. Sånn fikk jeg fikset samme problem raskt. Fikk beskjed om at det ikke var noe jeg selv kunne gjøre for å fikse problemet med ekstrem lang signatur/poster....

Freyr skrev:
Min og ble bare lenger og lenger...måtte tilslutt bare fjerne hele greia, lagre og legge inn på nytt... :)

Jeg har prøvd å fjerne hele greia til jeg kommer helt på toppen igjen, men det går ikke, den blir bare lenger og lenger.Men nå har jeg sendt mld til it sandviks også ser vi om det blir noe orden her :) skal prøve igjen på det dere nevner over her. takk for svar :)

Send pm til it-sandviks, han hjelper deg

Det tar lang tid å scrolle ned, ja. Ihvertfall når man sitter på en iPad. Det hjelper ikke å fjerne bildet heller? Evt lage en ny profil fram til du har fiksa det?

Back
Topp