fortsatt ingen mage...

2725020070603

Glad i forumet
Er nettopp bikket over i uke 15 nå, men finnes ikke antydning til mage! Ikke ser eller kjenner jeg noe som helst... andre kommenterer at jeg overhodet ikke ser gravid ut, og jeg er jo livredd for at den lille har sluttet å utvikle seg!

Var på ul for 3 uker siden, og da så ting normalt ut... men at magen fortsatt verken ses eller kjennes bekymrer meg! Er førstegangs, men likevel...

Andre med erfaring?? :/

Det er så utrolig forskjell på hvordan vi bærer barna våre i magen. Noen får tidlig mage, andre sent. Noen blir store, andre får bare en søt liten kul. Min søster var 25 uker på vei før man kunne se antydning på mage - og fødte ett helt normalt barn til termin ❤️ Min mage popper ut tidlig - men er senere denne gang enn med nummer to. Og første gang man er gravid kan det fint ta tid før magen popper ut ;)

Plutselig er den der en dag skal du se, den lille har det nok strålende der inne ❤️

Jeg hadde ikke noe mage i uke 15, men nå i uke 17+2 har den kommet mer og mer :) Alt blir presset utover nå ;)
Kanskje litt oppblåst også da men ;)

Jeg er 15+1 og ingen mage her heller. Ungen ligger langt nede enda. Kjenner ei som ikke fikk mage før etter uke 20. Snart er vi kjempedigre, bare vent :p

Ingen mage her heller. Glemmer at jeg er gravid ! Haha. Den kommer vel fort nok uansett, men jeg tenker som deg- har den det bra der inne ?

Her var magen min da jeg var 16 uker på vei i forrige svangerskap. Nå er jeg 13 uker på vei og magen er like stor som i uke 20 sist :)
20130729_091657-1-1.jpg

Magen min poppet så smått frem for ca to uker siden (uke 16 nå), men min mann insisterer på at jeg bare ser tjukk og oppblåst ut. Så bare nyt at de vanlige klærne fortsatt passer en liten stund til. Magen kommer garantert til slutt :)

Forrige svangerskap hadde eg nesten ingen synleg mage då vesla kom i veke 37+6. Mange trudde ho var født kjempetidleg. Fekk t.o.m spm om me hadde adoptert

Kan dere ta bilde å legge i bildetråden vår? Lurer på hvordan magene ser ut.

Er nettopp bikket over i uke 15 nå, men finnes ikke antydning til mage! Ikke ser eller kjenner jeg noe som helst... andre kommenterer at jeg overhodet ikke ser gravid ut, og jeg er jo livredd for at den lille har sluttet å utvikle seg!

Var på ul for 3 uker siden, og da så ting normalt ut... men at magen fortsatt verken ses eller kjennes bekymrer meg! Er førstegangs, men likevel...

Andre med erfaring?? :/
Sist syntes det ikke på meg før jeg var 25 uker på vei, og da var det bare såvidt synlig, OG det var nummer 2. Varierer veldig det der, så ikke noe å stresse med!

Tror det er ganske normalt at det ikke er noe særlig mage, mange får det først senere.
Jeg skulle gjerne ventet litt, men min er en blanding av litt tjukkas og litt babymage:p

Back
Topp