Fortsatt i jobb?

Jeg jobber fulltid i dyrebutikk, kjempe koselig, men veldig tungt da det er mye gåing på betong gulv, prøver å unngå alt for mye bøying da jeg er plaget med bekkenet, samt at jeg er forsiktig med løfting, da det er mye av det også. Blir veldig sliten i løpet av dagen, men heldigvis har de på jobb tilrettelagt veldig for meg, å er veldig greie :)

I full jobb foreløpig:) Jobber på sykehuset som helsesekretær. Har sterk ønske om å holde meg helt til permisjonen begynner:)

Har vore 33% sjukemeldt pga veldig lange dager (12 timers dag)
Har ferie no, og prøver meg på 100% etter ferien, får sjå kor lenge det varer. Er jo berre ein mnd etter ferie før eg går ut i permisjon :D

50% sykemeldt, siden i mai engang.. Jobber vanligvis fullt som postbud, der mesteparten av dagen består av lange ruter med postkjøring (ca 4 t UTEN mulighet for toalett, og 160 ganger inn og ut av bilen pr dag), eller utkjøring av pakker. Er drittungt fysisk selv når man ikke er gravid, tunge løft og tidspress hele dagen! Tilrettelegging er bare mulig til en viss grad, siden det ikke er arbeid igjen inne etter at alle er kjørt ut med post. Jobber derfor halve dager, der jeg kommer om morningen og sorterer post, tar omadresseringer, oppgjør osv:)

Jeg har jobbet 100% i barnehage frem til jeg gikk ut i ferie to uker siden. Har planer om å fortsette etter ferien om to uker, men jeg får se om jeg klarer fulle dager..

Småbarnsavdeling i familiebarnehage. Vært helt eller dElvis sykemeldt siden positiv test. Dette på grunn av at sjefen ikke kan tilrettelegge på noe som helst vis.

Svangerskapspenger får du kun dersom du har en jobb hvor fosteret er utsatt. Om tilrettelegging ikke er mulig, er ikke det grunnlag nok i seg selv for å få svangerskapspenger..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vært sykemeldt 100% siden juni og forblir det ut svangerskapet. Hadde fortsatt permisjon med storesøster da jeg ble gravid, så har bare jobbet litt over en mnd dette svangerskapet. Kjedelig! :(

Back
Topp