Fortsatt hemmelig?

Marie26

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er det noen som fortsatt holder graviditeten hemmelig?

Her er det bare noen få som vet det. Vi har ikke sagt noe til ungene ennå. Er 18+4. Har ikke fått mage ennå.

Vi har lyst å fortelle det til ungene før alle andre får vite det. Men det har liksom bare ikkje passa seg å sagt det ennå av forskjellige grunner.

Her er det bare noen få som vet det. Vi har ikke sagt noe til ungene ennå. Er 18+4. Har ikke fått mage ennå.

Vi har lyst å fortelle det til ungene før alle andre får vite det. Men det har liksom bare ikkje passa seg å sagt det ennå av forskjellige grunner.
Oi! Jeg hadde aldri klart å holde det hemmelig så lenge!!! Her har vi fortalt det etter første positive test på alle tre :-D

Fortalte det til ungene med en gang. De merker jo forandring i lynne til mor, så for å verne dem mot hormonutbrudd og usikkerhet så sa vi det. Noe annet hadde for oss vært unaturlig og urettferdig.

Her er det nå offentlig :-) vi fortalte det til guttungen når vi skulle på tidlig ultralyd (han fikk være med)

Vi har ikke sagt det til så mange enda, men seter overraskende hvor mange som vet det alikevel :D

Det er offentlig på jobb, men ikke alle vet det (jeg har ikke fått rundt og informert alle, men noen kollegaer er veldig flink til å dele) ;) Ellers er det få av venninnene som vet det, rett og slett fordi mange bor et stykke unna og jeg vil fortelle det til alle i person. Min utvidede familie vet det ikke enda, tenkte å gi beskjed til jul. Jeg er 17+4 i dag, så blir nok vanskelig å skjule det :P Mulig min mor får fortelle det før, er litt voldsomt å vente så lenge :) Blir ikke offentlig på sosiale medier før alle jeg bryr meg om vet det, så spørs om det blir denne gangen ;)

Jeg er 16+3, har kun sagt det til nærmeste familie og venner. Også vet de det vel på jobb, siden jeg har vært sykemeldt så lenge. I klassen min derimot er det kun to jeg har fortalt det til enda, men om hvem som helst skulle spørre, så vil jeg nok svare ærlig :)

Har kun sagt det til de vi har møtt på, dermed er det flere venner i hjembyen som ikke vet noe:-) Skal hjem til jul, så satser på at de ikke blir fornærmet når jeg møter opp med en nesten 6 mnd stor mage:p

Eg e 17+1 men har kun sakt det til nærmaste Familie og noken venna, ellers e det fortsatt hemmelig på jobb og ellers :) eller ikkje hemmelig, berre venta litt til før vi starta og dele nyheten med alle :)

Bare noen få vet det her også. er 16+1 i dag, jeg skulle gjerne holdt det hemmelig helt til babyen kommer.
Men når folk begynner å spørre skal jeg fortelle :)

Her e d kun min familie jobb å venner som vet d. Svigerfamilien vet ingenting

Familie, jobb og våre nermeste venner vet det. Alle andre vi skulle møte på får vite det etter hvert :) Annonserer ikke på Facebook heller, så blir nok mange som lever i uviten ;)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Det er ikke så mange som har fått vite noe enda, det er kollegaene mine, et par venner og familien min,

Vi har lyst til å vente med å offentligjøre det til oul 19 november. Tror det er mange som blir overrasket da :p

Her er det også få som vet.. Er 19 uker idag og kun jobben, mor og søster vet, samt en venninne. Føler det blir litt vanskelig å si når situasjonen ikke er helt optimal..

Samme her.
Det passer liksom aldri å si noe. :p
Alltid så mye annet så skjer.
Men nå må det ut for en dag. Magen blir for stor til å kunne skjules, og redd fremmede/bekjente skal spørre før vi får sagt noe.

Familie, jobb og våre nermeste venner vet det. Alle andre vi skulle møte på får vite det etter hvert :) Annonserer ikke på Facebook heller, så blir nok mange som lever i uviten ;)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15
Vi annonserer heller ikke på nettet.
Mer personlig å si det direkte, og se reaksjonene.
Det er ingen som forventer dette av oss iallfall, så tror nok de fleste får like stort sjokk som vi fikk...

Her vet familiene det. Og de nærmeste vennene vet det. Altså de vi har mye kontakt med og treffer. Vi har ikke delt noe på sosiale medier, vet ikke om vi kommer til å gjøre det heller :)

Back
Topp