Fortsatt hemmelig?

Lillfisen

Glad i forumet
Er det mange her som fortsatt holder graviditeten hemmelig?
Her har det gått 12 uker nå (minst.. er usikker, alt fra 12-14 uker).. Vi har ikke sagt noe enda, skal vente i alle fall 10 dager til - etter jordmorkontrollen.

Dere som fortsatt holder på hemmeligheten, hvor lenge skal dere holde? :)

Er 16 uker, og magen er begynt å komme... Så er ikke så lett å holde det hemmelig lenger :) en det er ikke "Facebook" offisielt enda :p

Her er det ganske hemmelig fortsatt:) Er 12+1 i dag.

Bare meg, mannen og min lillesøster som vet det. Min søster vil gjerne være med når vi forteller det til våre foreldre og jeg vil gjerne at både mamma og pappa skal være hjemme, så da tar det sin tid å få sagt det... :P Når jeg i tillegg er så "vanskelig" at jeg ville være over uke 12 og ha en bekreftelse fra legen om at alt er i orden, så blir det ennå vanskeligere. Jeg har legetime i uke 13 og uke 15 er første mulighet til å samle mamma, pappa og søstre rundt ett bord (dumme ferier! :P ) Går fortsatt og lurer på hvordan jeg skal si det, men finner nok på noe... Håper bare nyheten er delt før magen dukker opp...

Det er jo en kjempekoselig hemlighet og jeg er glad vi ikke har sagt det til noen ennå.

Jeg har sagt det til de nærmeste. Familie og nære venner, noen på jobb. Er fremdeles mange som ikke vet det, det syns jeg er helt ok. Syns det er vanskelig å få sagt det også, spesielt til de jeg ikke treffer så mye.

Her er det offisielt nå :) Men det blir ikke skrevet noe på facebook på en stund.

venner,noen kjente og familie vet det :-) har sagt i fra på jobben også.
men ikke skrevet noe på Facebook enda.

Er bare 5-6 uker på vei, men er dårlig, så er redd jeg må begynne å si det til arbeidsgiver ol. :-(
Omgangssyka holder ikke i mange dager..

Ville helst holde det hemmelig når det er SÅ tidlig og mye kan skje :-S

Her er det fortsatt hemmelig.... Sier det til mamma og familien snart. Er 16 uker idag :)
Men kommer ikke til å si det til venner/ jobb uten om de beste før om en stund til. Evt de ser det selv...
legger ikke det ut på facbook før jeg har født :)

Offentliggjorde det i uke 12. Mamma og nærmeste familie og venner har visst det siden uke 7.

Her er det offentlig :D men har ikke giddet å legge noe ut på facebook :)

Har er det offisielt. Fortalte det til klassen min i dag, må forberede dem litt siden vi har sommerferie fra torsdag. Det er også veldig synlig nå...

Back
Topp