Fortsatt høy feber

babyklarnå

Elsker forumet
Pål har fortsatt høy feber. Han ligger jevnt på 40 i feber dagen lang, og på natten stiger den litt, i natt var den oppe i 40,6. I går hadde han et lite feberkrampeanfall, så dagen ble tilbragt på legevakten og sykehuset. I dag har han også fått byttet antibiotika, i og med at den første han fikk ikke ser ut til å virke noe særlig.
Han har fortsatt høy crp, var på 94 i går, og han fikk utslat på urinprøve med blod, proteiner og leucocytter. I tillegg så var det bilyd på hjerte, noe som kunne forekomme når de hadde høy feber sa legen. Nå er jeg bare så utrolig forsynt av sykdom, lite søvn og survete gutt som ikke har det bra.
Vi skal til Oslo på torsdag, og være der til lørdag, håper bare han er såpass i form at vi kan dro. Svigerinnen min skal nemlig gifte seg, og det har vi veldig lyst til å være med å feire.

Vet ikke helt hva jeg ville, men måtte bare få ut litt frustrasjon. Takk for at du orket å lese.

Skjønner GODT att du er lei.
Stakkars Pål. Hvordan står det til med hjemme med sykt barn dagene hos dere? Fikk dere ordna ekstra dager? Håper de snart kan "fikse" gutten.

Masse god bedrin t pål. Forstår veldig godt at du er lei, jeg er jo lei etter ei uke med syke unger. Og dere har jo knapt hatt ei hel uke med friskt barn. Du har all min sympati og klag alt du vil! Godt å få d ut, man trenger d [:)]

Håper virkelig at pål snart får kjenne på hvordan d er å være frisk og feberfri. God klem sendes dere.

ORIGINAL: matvrak

Masse god bedrin t pål. Forstår veldig godt at du er lei, jeg er jo lei etter ei uke med syke unger. Og dere har jo knapt hatt ei hel uke med friskt barn. Du har all min sympati og klag alt du vil! Godt å få d ut, man trenger d [:)]

Håper virkelig at pål snart får kjenne på hvordan d er å være frisk og feberfri. God klem sendes dere.

Signerer dette!

Sender en klem herfra og.

Sign[;)]

sign.

Huff[:(] syns jammen meg dere skal slippe mer sykdom nå! Klag og få det ut,er her vi [:)] masse god bedring til Pål fra oss [:)]

Tusen takk damer [:)] Feberen er fortsatt like høy, faktisk litt høyere. Jeg lurte meg ut et par timer i kveld, men etter 1.5 time ble jeg hentet hjem igjen. Han var så slapp og ikke i form. Jeg kom meg hjem i en fart, og når jeg da målte tempen hans, var den 40,9. Jeg syns dette er ille, nå har han hatt høy feber siden torsdag.

Eplemos: Jeg har 1 eller 2 dager igjen av sykt barn dagene. Jeg har ikke søkt om utvidet sykt barn dager enda, da jeg ikke helt vet om jeg kan bruke den diagnosen som er gitt, da han ikke har IgA mangel som de trodde han hadde.

Det ser ikke ut til at det blir natten her med det første. Han vil ikke sove, og jeg skal være på jobb kl 0630 i morgen, dvs må opp kl 0530.

Jeg er trøtt og sliten etter lite søvn og mye nattevåk i det siste.

ORIGINAL: rai

Huff[:(] syns jammen meg dere skal slippe mer sykdom nå! Klag og få det ut,er her vi [:)] masse god bedring til Pål fra oss [:)]

Sign. [:)]

Får jo helt vondt her, syns utrolig synd på dere foreldre og ikke minst Pål. Blir jo hjelpesløs her en sitter, vil jo så gjerne at Pål skal bli frisk og ha det bra som alle andre. Håper de finner ut hva som feiler han....utenom øreplagene hans.

Er lov å syte når det er slikt, full sympati fra meg. Her har vi vært heldige å sluppet unna alt, sist Oliver feilte noe var tidlig i høst med en lett forkjølelse.

Masse god bedring til Pål [:)]

ORIGINAL: rai

Signerer denne jeg[:)]

Må bare signere dette! Sender en klem til dere [:)]

En liten oppdatering fra oss. Pål har ikke blitt noe bedre, fortsatt høy feber, og dårlig allmenntilstand. Vi dro tilbake til legen i dag, og crp hadde steget til over 160, og vi ble lagt inn på sykehuset med en gang. Så nå er vi SUS, og venter på videre behandling. Har tatt blodprøver, har temp på 40.8, og venter på rtg av lunger.

Jeg syns så synd på den lille gutten min.

Stakkars liten. Masse god bedring til Pål.
Har selv ei lita som er syk. Hadde 39.8 i feber i hele går, steg til 40.2 på kvelden. Hadde nesten 39 når hun sto opp i dag, og kl 13.30 i dag var feberen oppe i 40.5. Hun har fått febernedsettende nå, og er i litt bedre form. Så får vi se ikveld, vedvarer denne høye feberen så blir det legen i morgen.

Back
Topp