Fortsatt EKSTREMT TRØTT

Nymini

Blir kjent med forumet
Januarlykke 2020
Er det flere her som fortsatt er helt ekstremt trøtt og sliten? Sitter på jobb og har mest lyst til å legge meg ned for å sove... Legger meg senest ni hver dag og da er jeg stuptrøtt Får jo ikke tid til noe annet enn jobb, spise middag og så gå å legge meg.. Alt er slitsomt.

Jeg skulle egentlig ønske jeg kunne trene som normalt, men selv den minste bevegelse gjør meg helt utslitt. Har derfor bare gjort yoga i det siste..

Savner å ha litt energi i kroppen! Blir det bedre snart? Andre som har det på samme måte?

Samme her. Må ta helt rolige kvelder og legge meg senest halv ti for å fungere på jobb dagen etter. Skikkelig irriterende! Det meste jeg får av fysisk aktivitet er å gå tur de dagene jeg har tid og ork, det er jo bedre enn ingenting. Funderer på å prøve meg på svømming kanskje, for å se om det kan funke.

Jeg blir veldig fort sliten av ingenting. Og når jeg blir sliten blir jeg ekstremt emosjonell så veldig ond sirkel for meg...

Sliten er jeg fra jeg våkner og til jeg legger meg. Trøttheten kommer skikkelig rundt kl 12-13 og ikke før (klarer ikke sove før heller), og det passer dårlig siden jeg henter ungen i bhg kl 15.30, så jeg får ikke sovet så lenge når jeg først sovner. Skulle aller helst ha sovet i 3-4 timer :p

Fortsatt kjempe trett, blir fort sliten men kjenner energien kommer seg litt mer dag nå :) har til og med orket trene litt igjen :)
Men er i seng senest kl 22

Er helt utslått døgnet rundt.. Legger meg gjerne samtidig som treåringen. Som hønsemor87 havner jeg gjerne også i en ond sirkel med det emosjonelle når jeg blir så sliten. Har måttet bruke egenmelding hele forrige uke da jeg var så trøtt og sliten at jeg ikke følte det var ansvarlig for meg å være på jobb, da jobben min innebærer et stort ansvar.

Heldigvis ferie nå - litt kjedelig å bruke ferien til å bare sove:smiley-angelic006 Men husker fra forrige svangerskap at det blir bedre i andre trimester, før det blir like ille den siste tiden:nailbiting:

Jeg har det likedan. Legger meg kl. 22.00 og står opp kl. 9.30. Sover gjerne en lur på ettermiddagen, også. Hvis det blir likt som første svangerskap blir det bedre snart!

Kjempetrøtt! Ulempen er at jeg som regel jobber kveldsvakter, så er ikke ferdig før kl 23, og da er jeg skutt.
pluss at jeg våkner av meg selv i 07 tiden HVER morra, ikke så greit når jeg skal jobbe til langt på kveld..
Vi har ikke andre barn, så jeg burde jo få sove litt mer, synes jeg :P

Er det flere her som fortsatt er helt ekstremt trøtt og sliten? Sitter på jobb og har mest lyst til å legge meg ned for å sove... Legger meg senest ni hver dag og da er jeg stuptrøtt Får jo ikke tid til noe annet enn jobb, spise middag og så gå å legge meg.. Alt er slitsomt.

Jeg skulle egentlig ønske jeg kunne trene som normalt, men selv den minste bevegelse gjør meg helt utslitt. Har derfor bare gjort yoga i det siste..

Savner å ha litt energi i kroppen! Blir det bedre snart? Andre som har det på samme måte?
Er veldig trøtt og blir sliten av ingenting men energien er så mye bedre. Er 15+0 idag. Klarer fint å bake brød og vaske litt hus på samme dag liksom hehe... det funket ikke tidligere.
En svigerinne fortalte meg at da hun begynte å ta jerntabletter så begynte hun å føle på en helt ny energi.. kanskje det er noe flere kan oppleve ?

Godt å høre det er flere enn meg!
Kanskje prøve å ta ekstra jerntabletter - det har jeg ikke prøvd! Alt som kan gi litt ekstra energi er verdt et forsøk nå

Jeg var også veldig trøtt og sliten.. fikk legen til å måle verdier, og jeg hadde lavt med jern.. så etter jeg begynte med jern ble jeg litt kvikkere.. fortsatt litt trøtt, men mye bedre:)

Kjempetrøtt! Ulempen er at jeg som regel jobber kveldsvakter, så er ikke ferdig før kl 23, og da er jeg skutt.
pluss at jeg våkner av meg selv i 07 tiden HVER morra, ikke så greit når jeg skal jobbe til langt på kveld..
Vi har ikke andre barn, så jeg burde jo få sove litt mer, synes jeg :p

Samme her. Jobber turnus, og sent ene dagen og tidlig neste. De dagene jeg har slike vakter sover jeg knapt 4 timer. Helt skutt for tiden:eek:

Back
Topp