Fortsatt dårlig matlyst?

VTBaby10

Flørter med forumet
Er det mange som fortsatt sliter med matlysten? Sliter veeeeeldig med å få i meg mat. Har en snill mann som lager mat og prøver å tvinge i meg maten, men uansett får jeg bare i meg mindre enn det datteren vår på 4 spiser. Enkelte dager blir det med 2 brødskiver på en dag bare :(

Jeg har det også sånn :-( Spiser og drikker alt for lite, og blir skikkelig slapp :-/ Håper det ikke skal være sånn helt fram til fødselen altså...

Jeg har det også sånn :-( Spiser og drikker alt for lite, og blir skikkelig slapp :-/ Håper det ikke skal være sånn helt fram til fødselen altså...

Ja. Håper ikke det.. føler meg ikke så gravid når jeg spiser sååå lite. I tillegg sliter jeg nå med forkjølelse og hoste. Alt gjør meg så bekymret for bebisen i magen :(

Ja. Håper ikke det.. føler meg ikke så gravid når jeg spiser sååå lite. I tillegg sliter jeg nå med forkjølelse og hoste. Alt gjør meg så bekymret for bebisen i magen :(
Jeg sliter også med det. Er ikke sånn skikkelig forkjøla, men noen dager føler jeg meg litt småsyk og så kan jeg være bra dagen etter for så å få det tilbake en dag eller to. Blir så lei :-/

Uff ja.. det blir ekstra slitsomt når kroppen ikke er så snill med oss på disse tider:(

Dårlig matlyst. Lite som frister og om det frister så går lite ned el ut igjen ganske fort. Blitt flinkere til å drikke. Drikker næringsdrikker men er fortsatt på minussiden på vekt

Dårlig matlyst. Lite som frister og om det frister så går lite ned el ut igjen ganske fort. Blitt flinkere til å drikke. Drikker næringsdrikker men er fortsatt på minussiden på vekt

Hvilken er det du drikker da? Noe tips? Ikke flink til å drikke heller annet enn vann..

Jeg syns all mat som jeg vanligvis liker smaker dritt om dagen ! Spesielt kokt eller stekt. Har vært kvalm siden uke 7 da... Så kvalmen sitter fortsatt i hos meg. Til og med vann smaker Puton! Uff, trist assa...

Samme her. Spiser og drikker for lite. Går fortsatt ned i vekt. Når jeg først spiser noe, så er det ikke av den sunde sorten heller. Jeg har heldigvis litt å gå på fra før. Blir det ikke bedre snart, får jeg ta det opp med jm eller lege.

Jeg har slitt veldig med matlyst, nå begynner den så smått å komme på plass og jeg kjenner i hvertfall sult. :)

Må si at de energi drikkene på apoteket er jo helt grusomme, blir kvalm bare jeg tenker på dem. Men nå syns nok jeg det mest pga jeg måtte drikke det i en uke i strekk etter operasjon. :P

Matlysten begynner å bli bedre, men enkelte smaker klarer jeg alikevell ikke å spise så mye av, andre ting mye mer enn vanlig :P er vell rundt 18 uker xD

Hvilken er det du drikker da? Noe tips? Ikke flink til å drikke heller annet enn vann..

Eneste jeg klarer nå er nutricia sin eple juice. Men appelsin juice er også ok. Nutricia kid har en smoothie som smaker ganske godt. Fresenius sine drikker er grusomme. Samme synes jeg alle melkebaserte er. De er kvalmende. Sist sv.skao drakk jeg med sjokolade, men det frister ikke nå. Har prøvd mange merker pga datter med spisevegring, men nutricia juice anbefales:) må være kald da

Eneste jeg klarer nå er nutricia sin eple juice. Men appelsin juice er også ok. Nutricia kid har en smoothie som smaker ganske godt. Fresenius sine drikker er grusomme. Samme synes jeg alle melkebaserte er. De er kvalmende. Sist sv.skao drakk jeg med sjokolade, men det frister ikke nå. Har prøvd mange merker pga datter med spisevegring, men nutricia juice anbefales:) må være kald da

Ok.. 1000000000 takk for tipset. Skal se om jeg finner juicen og prøve det.. :)

Matlysten begynner å bli bedre, men enkelte smaker klarer jeg alikevell ikke å spise så mye av, andre ting mye mer enn vanlig :p er vell rundt 18 uker xD
Signerer denne. Matlysten har tatt seg vesentlig opp i det siste, selv om jeg har noen dårlige dager fortsatt. Er i uke 18+0 idag.

Er det mange som fortsatt sliter med matlysten? Sliter veeeeeldig med å få i meg mat. Har en snill mann som lager mat og prøver å tvinge i meg maten, men uansett får jeg bare i meg mindre enn det datteren vår på 4 spiser. Enkelte dager blir det med 2 brødskiver på en dag bare :(

Ja, prøv ernæringsdrikker, jeg drikker Nutricia Nutridrink Multi Fibre med kakaosmak (finnes mange forskjellige smaker) fra apoteket. De må være KALDE! Og er ikke direkte gode, men enklere å få ned enn fast føde syns jeg. Starter med en sånn til frokost og resten av dagen går lettere, brødskive til lunsj er ikke da like vanskelig å få i seg. Værre når jeg må starte dagen med en brødskive eller hva det måtte være jeg ikke har lyst på, med pålegg jeg ikke har lyst på..nei, det er i alle fall dårlig start på dagen og jeg gruer meg til neste måltid!

Back
Topp