Fortsatt bare meg.. ?

Han er så fin <3

Venter en liten jente i mai <3

Lille gullet mitt kom til verden 16/4 :-) da var jeg 34+3 :-) Vi holder til på nyfødtintensiven i Bodø, og blir nok her en stund :-) Fint å se at det gikk så bra med dere, gleder meg til det blir vår tur å dra hjem <3

Lille gullet mitt kom til verden 16/4 :) da var jeg 34+3 :) Vi holder til på nyfødtintensiven i Bodø, og blir nok her en stund :) Fint å se at det gikk så bra med dere, gleder meg til det blir vår tur å dra hjem <3
Oii,Gratulerer :D Men da tipper jeg dere er hjemme om ikke alt for lenge jeg. Søstra mi fikk i uke 35 og da måtte de være på sykehus i 10dager totalt :) Håper alt er bra med den lille? Lykke til med sykehusoppholdet,også er dere nok snart hjemme! :) Er det din første?

Så fin han er :-) Her kom Linnea 12.04, 4 uker før tiden.. Var 3465 og 47 cm. Stor for alderen pga diabetesen min. Vi koser oss dagen lang :)

Oii,Gratulerer :D Men da tipper jeg dere er hjemme om ikke alt for lenge jeg. Søstra mi fikk i uke 35 og da måtte de være på sykehus i 10dager totalt :) Håper alt er bra med den lille? Lykke til med sykehusoppholdet,også er dere nok snart hjemme! :) Er det din første?
Vår første ja :-) Går fint med gullet, må vel bare lære å spise før vi kan dra hjem, og det tar jo den tiden det tar.. :-) har begynt sånn smått å ta litt fra puppen, har vært oppe i 15ml på det meste :-)

Vår første ja :) Går fint med gullet, må vel bare lære å spise før vi kan dra hjem, og det tar jo den tiden det tar.. :) har begynt sånn smått å ta litt fra puppen, har vært oppe i 15ml på det meste :)
Da går det nok fort fremover.. Når de først har skjønt hvordan de spiser så er det bare kreftene det står på. Var sånn med Tor hvertfall:) Han sovna før han rakk å spise så kjempemasse om gangen! Men det går fort når man først er litt igang :D Lykke til , og kos dere masse med lillegull :D

Så fin han er :) Her kom Linnea 12.04, 4 uker før tiden.. Var 3465 og 47 cm. Stor for alderen pga diabetesen min. Vi koser oss dagen lang :)
Gratulerer :D Ja,da var han stor.. Men godt at alt er bra:) Blir fryktelig mye kos fremover :D

Han er nydelig! Blir helt rørt, jeg. Snufs gledestårer. Lykke til videre med vekst og kos.

Back
Topp