Fortsatt bare meg.. ?

Rips

Forelsket i forumet
..Som har født her?

Nå er det på tide at jeg henter meg inn igjen, er heeelt ute av alt her nå :) Noe jeg har gått glipp av?
Etter 6 tunge uker på ullevål og 2 uker hjemme med hjemmesykepleie, så har jeg endelig litt overskudd igjen :)
Med oss går det bare fint.. Tor legger på seg i full fart. Fra å veie 1365 gr da han ble født, veier han nå ca 2700gr :D Kommer helsesøster på besøk for første gang etterpå, og skal ta kontrollvekt.. Så det blir spennende :D Idag er lille Tor 7 uker gammel og jeg skulle vært 38 uker på vei <3
Helt merkelig hvordan dette ble.. Var ikke planen at jeg skulle bli mars-mamma med termin 5.mai. Men håper jeg kan følge dere her allikevel! :D

toor.JPG

Så søt og stor har har blitt:-)
Klart du kan være her,du er jo en av mai mammaene...
Har vert noe få fødsler utenom din,men ikke den store babyboomen enda.....
Skjer vel snart:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så fin! Gratulerer så mye :)

For dere som er nye her,så er det her bilde av Tor da han var 4 dager gammel. Bildet ble tatt 4.mars :) Har skjedd stoor forandring på de få ukene som har gått.. Liten tøffing :D <3
Cpap.JPG

Så nydelig han er <3 vi er visst utrolig flinke til å knipe igjen her i mai, så ble ikke mange premature :)

Så bra han legger godt på seg. Nå er det bare til å kose seg hjemme. Ser ut som det har begynt å ta seg litt opp her inne også, så vi er nok ikke langt unna :)

Så bra å høre at det snart braker løs her inne.. Skal bli godt når alle mai-babyene er ute. Da blir det ihvertfall enklere for meg å bli aktiv her inne igjen,da vi plutselig alle sammen har fryktelig mye til felles igjen :D Men det får ta den tia det tar.. :P

Takk alle sammen! Han er så fiin <3 Har blitt en lykkelig mamma! (Som er utroolig sliten,men det er det værdt..Sånn det skal være!)

Så koselig med oppdatering ifra deg, og så skjønn en gutt du har:-) Godt å høre at alt står bra til med dere, og du har all grunn til å være lykkelig og stolt:-)

Tror vi alle venter utolmodig på at ting skal fyre løs her inne, blir nok forhåpentligvis snart:-)

ååå så vakker han er!

Så kjekt du kom med en oppdatering:) har lurt på korleis det har gått:) stor han er blitt :) eg har ikkje født enda, men eg er 35+5 så eg kan vente en stund til;) ellers er det noen som allerede har født ;)

Så fin!

Så utrolig søt :) :)

Koselig å høre fra deg og for en skjønn gutt :) som de andre sier så tror jeg babyboomen er nært forestående. Er jo noen som har født de siste fagene og nå nærmer vel de fleste seg 37 uker. Er 36+1 i dag og regner med at jeg er en av de "heldige" som får gå med kula frem til tidligst termin 18. Mai..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Han er så fin :)

Det har kommet noen flere babyer her inne, så du er ikke helt alene :)

Snart kommer vel enda flere etter også :)

Back
Topp