Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: talata
Jeg har spurt å gravd om fortiden hans, bare for å vite fordi jeg er nyskjerrig... Greit å vite hva han har vært igjennom, å opplevd lissom... Men nei, den plager meg ikke..
ORIGINAL: Lois Lane
Han er min fortid i alle fall, så håper ikke noe plager han[8D] I så fall er det hans egen feil. Han var sammen med en før vi ble sammen, men det stresser ikke meg
ORIGINAL: snart 3 barnsmorikkje mannen min heller- tror eg[8D]
sambo har ingenting i fortiden som kan plage meg... (hehe... som JEG vet da)
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: talata
Jeg har spurt å gravd om fortiden hans, bare for å vite fordi jeg er nyskjerrig... Greit å vite hva han har vært igjennom, å opplevd lissom... Men nei, den plager meg ikke..
Jeg har også spurt, men sparer meg selv for detaljer. Jeg trenger ikke å vite hvordan eksen hans var i senga, liksom.. [8D] Må da være grenser for å pine seg selv. Men jeg vil jo selvfølgelig vite hvordan livet hans var før vi ble kjent og hva han gjort og opplevd.
ORIGINAL: ~Ahiru~
Nei, har ingen plager med fortiden hans. Tenker aldri på den. Var litt tull helt i begynnelsen da vi ble sammen, men det var mest fordi "fortiden" hans drev å skulle presse seg inn i nåtiden[8D] Hehe. Men det er glemt for lenge siden nå[:)]