fortid

kunne ikke brydd meg mindre.. de han har vært på er også noen snille jenter som jeg til tider prater med.[:D]

ORIGINAL: talata

Jeg har spurt å gravd om fortiden hans, bare for å vite fordi jeg er nyskjerrig... Greit å vite hva han har vært igjennom, å opplevd lissom... Men nei, den plager meg ikke.. 

Samma her

ORIGINAL: Lois Lane

Han er min fortid i alle fall, så håper ikke noe plager han[8D] I så fall er det hans egen feil. Han var sammen med en før vi ble sammen, men det stresser ikke meg

her også[:)]  den dama fra tidligere har angra i alle år på at ho dumpa han for en anna,men med 200mil mellom oppvokstplass og buplass,så har det ikkje plaga meg sååå veldig.[8|]

Fortid er fortid... Ikke alltid man klarer å glemme, men man må jo leve med den fotida uansett, så hvorfor ikke bare godta at sånn er det, istedenfor å plage seg selv med det. Fint lite å tjene på det[:)] Livet er for kort til å være bitter[;)]

heldigvis ikke så mye fortid... knis. ble sammen da vi var 16...

Regner med det er snakk om kjærester i fortiden så det plager ikke meg for jeg var hans første.[:)]

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

sambo har ingenting i fortiden som kan plage meg... (hehe... som JEG vet da)
ikkje mannen min heller- tror eg[8D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: talata

Jeg har spurt å gravd om fortiden hans, bare for å vite fordi jeg er nyskjerrig... Greit å vite hva han har vært igjennom, å opplevd lissom... Men nei, den plager meg ikke.. 

Jeg har også spurt, men sparer meg selv for detaljer. Jeg trenger ikke å vite hvordan eksen hans var i senga, liksom.. [8D] Må da være grenser for å pine seg selv. Men jeg vil jo selvfølgelig vite hvordan livet hans var før vi ble kjent og hva han gjort og opplevd.

sign! hehe..til og med det har jeg spurt om[:D] litt (p)syk jeg da[;)] hahaha!! syns mer at det pirrer litt enn plager! hehe[:D]
men det spørs helt hvordan forhold man har da!! visste alt om eksen min f.eks, men det var ikke fordi jeg spurte, men fordi han slang det i trynet mitt da han var i dårlig humør(hver dag). f.eks hu hadde større pupper enn deg, hu var bedre til å ..... enn deg, hun var min største kjærlighet osv. glad jeg stakk derfra ja![;)]

Nei, har ingen plager med fortiden hans. Tenker aldri på den. Var litt tull helt i begynnelsen da vi ble sammen, men det var mest fordi "fortiden" hans drev å skulle presse seg inn i nåtiden[8D] Hehe. Men det er glemt for lenge siden nå[:)]

Sambo har jo en historie før meg, men den inkluderer ikke eks kjærester.
Jeg er den første partneren hans, så har ikke noe å plages med i den forstand. [:)]

desverre.. men det er ikke direkte fortiden som plager meg.. det er at han fortalte om den, og det ikke var helt sant som plager meg... og d forstår han, og er lei seg for...

Tenker ikke på det i stor grad, fordi han hadde ett helt annet liv den gangen. Helt annen moral, helt andre venner, miljø, og han har ikke kontakt med noen av dem i dag. Bare ett tullhau som driver og sender han sånne "kose-sms" innimellom, men han svarer aldri, og har bedt sin mor be henne slutte, om hun treffer henne på butikken.

ORIGINAL: ~Ahiru~

Nei, har ingen plager med fortiden hans. Tenker aldri på den. Var litt tull helt i begynnelsen da vi ble sammen, men det var mest fordi "fortiden" hans drev å skulle presse seg inn i nåtiden[8D] Hehe. Men det er glemt for lenge siden nå[:)]

ha, er ikke det typisk?[:D]

vi er hverandres første, så slipper det.
men er desto vanskeliger å takle om noen legger an på en av oss.
blir litt redd for at han en dag angrer for at han bare har hatt meg.

Back
Topp