Fortere mett?

Invent26

Flørter med forumet
Julibarna 2019
Heeei!
Blir dere raskere mette nå når dere er gravid?
Jeg blir så utrolig fort mett, og da gjerne stappmett, klarer ikke røre meg liksom

Nope, på ingen måte, heller mye mer sulten enn vanlig :p

Jepp, thats me! Må ligge i fosterstilling etter hvert måltid selv om jeg har spist max en halv porsjon.. dette er spesielt etter middager. Det verste er på jobb etter lunsj, der jeg må fake uberørt når jeg egentlig er så kvalm og mett at jeg kunne lagt meg ned hvor som helst :joyful:

Fort mett, ja!! ;)

Tror det er en sammenheng med at fordøyelsesprossessen går tregere enn normalt når en er gravid. :)

Jaa blir kjempe fort mett, også blir jeg fryktelig fort sulten igjen :) Blir også fort kvalm hvis jeg spiser meg for mett. Og fort kvalm hvis jeg blir for sulten :p

Blir også veldig fort mett, og er mett i timesvis! :hungover:
Blir mett og kvalm av mengder jeg aldri ble mett av tidligere. Og liten matlyst og veldig var på lukter :bored:;)

Jepp, thats me! Må ligge i fosterstilling etter hvert måltid selv om jeg har spist max en halv porsjon.. dette er spesielt etter middager. Det verste er på jobb etter lunsj, der jeg må fake uberørt når jeg egentlig er så kvalm og mett at jeg kunne lagt meg ned hvor som helst :joyful:
Akkurat samme her! Må spise ofte for det hjelper mot kvalme, men blir kvalm av å spise for mye!

Her også, en halv middag og jeg er stappmett... noen tips mot treg mage forresten? Føler meg så.. uvel når det går så tregt :/

Akkurat samme her! Må spise ofte for det hjelper mot kvalme, men blir kvalm av å spise for mye!

Begynner å bli en smule lei av dette greiene her.. så mye god mat i disse førjulstider, og jeg klarer knapt å spise sånn at det synes på tallerkenen. Glad vi begynner å nærme oss tolv uker eller? :depressed:

Begynner å bli en smule lei av dette greiene her.. så mye god mat i disse førjulstider, og jeg klarer knapt å spise sånn at det synes på tallerkenen. Glad vi begynner å nærme oss tolv uker eller? :depressed:
Det blir ikke bedre etter 12 uker ;)

Øynene er mer sulten enn kroppen for tida. Samtidig blir øynene kvalm av de rareste ting - så det blir lite mat om dagen. Små porsjoner, spiser meg jo ihjel på et par brødskiver. Og blir kvalm med tanken på mye julemat. Men sånn sett greit å ikke enda begynne å legge på seg mange kg, har da enda litt å gå på så skal gå bra :p

Back
Topp